קזחסטן

כדורגל - קזחסטן - קזחית ראשונה

81. הסתיים א.שימקנט - כספי אקטאו S,D 1.60 3.00 3.45 4 - 1 מידע נוסף
  • ABCD

    על הנייר , משחק לא קל לא.שימקנט , אבל אם כל הכבוד לכספי אקטאו , א.שימקנט קבוצה טובה יותר ובסופו של דבר צפויה לנצח

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא שילוב של טווח יחסי ליין קבועים , ירידה ביחס הליין של הקבוצה המועדפת ושימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה המארחת הוא בין 1.75-1.8
    יחס ההימור של הקבוצה המארחת ירד לפחות ב-7%
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שא.שימקנט המארחת , עם יחס המתאים לתנאי המקדים ,והליין ירד מהרגע שפורסם ועד שלב ההימור לפחות ב-7% ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 150 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    א.שימקנט עם מדד מומנטום כללי טוב יותר מכספי אקטאו , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    א.שימקנט מארחת את כספי אקטאו במסגרת קזחית ראשונה. א.שימקנט עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    א.שימקנט מארחת את כספי אקטאו במסגרת קזחית ראשונה. א.שימקנט עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    א.שימקנט מארחת את כספי אקטאו במסגרת קזחית ראשונה. א.שימקנט עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    א.שימקנט מארחת את כספי אקטאו במסגרת קזחית ראשונה. א.שימקנט עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    א.שימקנט מארחת את כספי אקטאו במסגרת קזחית ראשונה. א.שימקנט עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 90 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    א.שימקנט במשחק יחסית לא קל מול כספי אקטאו , על פי מדד מומנטום בית חוץ ביחד עם העובדה שא.שימקנט לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    א.שימקנט מארחת את כספי אקטאו במסגרת קזחית ראשונה. א.שימקנט עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    א.שימקנט מארחת את כספי אקטאו במסגרת קזחית ראשונה. א.שימקנט עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    א.שימקנט עם מדד עוצמה כללי טוב יותר מכספי אקטאו , צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    א.שימקנט מארחת את כספי אקטאו במסגרת קזחית ראשונה. א.שימקנט עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    א.שימקנט מארחת את כספי אקטאו במסגרת קזחית ראשונה. א.שימקנט עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    א.שימקנט מארחת את כספי אקטאו במסגרת קזחית ראשונה. א.שימקנט עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של א.שימקנט לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    א.שימקנט מארחת את כספי אקטאו במסגרת קזחית ראשונה. א.שימקנט עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    א.שימקנט מארחת את כספי אקטאו במסגרת קזחית ראשונה. א.שימקנט עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    א.שימקנט במשחק שבו יחסי הכוחות מול כספי אקטאו נראים על פניו די שווים. על פי מדד עוצמה בית חוץ א.שימקנט נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    א.שימקנט מארחת את כספי אקטאו במסגרת קזחית ראשונה. א.שימקנט עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    א.שימקנט מארחת את כספי אקטאו במסגרת קזחית ראשונה. א.שימקנט עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    א.שימקנט במשחק שבו יחסי הכוחות מול כספי אקטאו נראים על פניו די שווים. על פי מדד עוצמה ראש בראש א.שימקנט נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    א.שימקנט במשחק לא קל מול כספי אקטאו , אך מכיוון שא.שימקנט מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד עוצמה ראש בראש שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    א.שימקנט מארחת את כספי אקטאו במסגרת קזחית ראשונה. א.שימקנט עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעהשל תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 90 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    א.שימקנט מארחת את כספי אקטאו במסגרת קזחית ראשונה. א.שימקנט עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    א.שימקנט מארחת את כספי אקטאו במסגרת קזחית ראשונה. א.שימקנט עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 180 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    א.שימקנט מארחת את כספי אקטאו במסגרת קזחית ראשונה. א.שימקנט עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    א.שימקנט מארחת את כספי אקטאו במסגרת קזחית ראשונה. א.שימקנט עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של א.שימקנט שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של א.שימקנט.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    א.שימקנט מארחת את כספי אקטאו במסגרת קזחית ראשונה. א.שימקנט עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של א.שימקנט. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    א.שימקנט מארחת את כספי אקטאו במסגרת קזחית ראשונה. א.שימקנט עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של א.שימקנט. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 130 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    א.שימקנט מארחת את כספי אקטאו במסגרת קזחית ראשונה. א.שימקנט עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של א.שימקנט שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של א.שימקנט.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    א.שימקנט מארחת את כספי אקטאו במסגרת קזחית ראשונה. א.שימקנט עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של א.שימקנט. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    א.שימקנט מארחת את כספי אקטאו במסגרת קזחית ראשונה. א.שימקנט עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של א.שימקנט. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    א.שימקנט עם כל מדדי העוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר מכספי אקטאו , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 150 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    א.שימקנט במשחק שווה כוחות מול כספי אקטאו , אך מכיוון שא.שימקנט מארחת את המשחק יחד עם העובדה שכל מדדי העוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    א.שימקנט מארחת את כספי אקטאו במסגרת קזחית ראשונה. א.שימקנט עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    א.שימקנט מארחת את כספי אקטאו במסגרת קזחית ראשונה. א.שימקנט עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    א.שימקנט מארחת את כספי אקטאו במסגרת קזחית ראשונה. א.שימקנט עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    א.שימקנט מארחת את כספי אקטאו במסגרת קזחית ראשונה. א.שימקנט עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    א.שימקנט מארחת את כספי אקטאו במסגרת קזחית ראשונה. א.שימקנט עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    א.שימקנט מארחת את כספי אקטאו במסגרת קזחית ראשונה. א.שימקנט עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של א.שימקנט. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    א.שימקנט מארחת את כספי אקטאו במסגרת קזחית ראשונה. א.שימקנט עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

יום שני, תאריך 04 יולי 2022. משחק בין א.שימקנט לכספי אקטאו במסגרת הקזחית ראשונה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
א.שימקנט המארחת ממוקמת במקום ה-4 עם 23 נקודות ויחס שערים חיובי של 7 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.50 וסופגת 1.00 שערים) כאשר מנגד כספי אקטאו האורחת ממוקמת במקום ה-7 עם 22 נקודות ויחס שערים חיובי של 0 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.07 וסופגת 1.07 שערים).
א.שימקנט עם רצף של 3 ניצחונות במשחקים האחרונים (נגד אקסו,אורלסק,טרז) כאשר מנגד כספי אקטאו עם רצף של 2 הפסדים במשחקים האחרונים (נגד טוראן,טובול קוסטנאי).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה א.שימקנט ניצחה פעמיים ומנגד כספי אקטאו ניצחה פעם אחת ופעמיים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 2.67 2.33
סיכום כללי א.שימקנט (10), כספי אקטאו (10) 5 0.70
סיכום בית חוץ א.שימקנט (5), כספי אקטאו (5) 7 3.00
ראש בראש כללי א.שימקנט (5) נגד כספי אקטאו (5) -2 0.20
ראש בראש בית חוץ א.שימקנט (2) נגד כספי אקטאו (2) 2 0.50

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב א.שימקנט כספי אקטאו
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 2.00 -0.67
סיכום כללי א.שימקנט (10), כספי אקטאו (10) 3 -2
סיכום בית חוץ א.שימקנט (5), כספי אקטאו (5) 2 -5
ראש בראש כללי א.שימקנט (5) נגד כספי אקטאו (5) -1 1
ראש בראש בית חוץ א.שימקנט (2) נגד כספי אקטאו (2) 1 -1
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
13 6 7 מספר משחקים 8 6 14
6 1 5 נצחונות 6 1 7
2 1 1 תיקו 1 0 1
5 4 1 הפסדים 1 5 6
18 3 15 שערים שהבקיעו 13 2 15
14 6 8 שערים שספגו 5 10 15
3 2 1 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 4 1 5
3 3 0 מספר משחקים שלא הבקיעו 2 4 6
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.4 0.5 2.1 ממוצע שערים למשחק 1.6 0.3 1.1
1.1 1.0 1.1 ממוצע ספיגות למשחק 0.6 1.7 1.1
0.2 0.3 0.1 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.5 0.2 0.4
0.2 0.5 0.0 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.3 0.7 0.4
31" 43" 26" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 44" 46" 44"
32" 33" 32" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 42" 21" 30"
התפלגות זמני הבקעה
22.2%
0-15
13.3%
16.7%
15-30
6.7%
16.7%
30-45
20.0%
16.7%
45-60
13.3%
5.6%
60-75
20.0%
22.2%
75-90
26.7%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי א.שימקנט (10), כספי אקטאו (10) 2.55 2.5
סיכום בית חוץ א.שימקנט (5), כספי אקטאו (5) 2.90 2
ראש בראש כללי א.שימקנט (5) נגד כספי אקטאו (5) 1.80 3
ראש בראש בית חוץ א.שימקנט (2) נגד כספי אקטאו (2) 1.50 2
תאריך שעה 1 X 2
03/07/202215:052.002.802.55
03/07/202217:101.952.802.60
03/07/202220:051.952.852.65
04/07/202208:301.902.802.75
04/07/202209:401.802.803.00
04/07/202209:451.802.853.00
04/07/202212:551.802.902.85
04/07/202213:001.752.803.05
04/07/202214:551.752.853.05
04/07/202216:401.702.803.20
04/07/202216:501.652.903.30
04/07/202217:001.603.003.45

קזחית ראשונה 04/07/2022 07:13

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1פ.צ. אסטנה1583416 - 331727
  • נ
  • ה
  • נ
  • ת
  • נ
2אקטובה1482417 - 20326
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
3טובול קוסטנאי1574419 - 25625
  • ת
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
4א.שימקנט1472514 - 21723
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
  • ה
5טרז1565413 - 18523
  • ת
  • ת
  • ה
  • ה
  • נ
6קיירט אלמאטי1565417 - 15-223
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
  • ה
7כספי אקטאו1471615 - 15022
  • ה
  • ה
  • נ
  • ה
  • נ
8אטיראו1556415 - 17221
  • ת
  • ת
  • ה
  • ת
  • ת
9שחטיור קרגנדי1452720 - 20017
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה
  • נ
10אקסו1452719 - 12-717
  • נ
  • ה
  • ת
  • ה
  • נ
11טוראן1337312 - 11-116
  • ת
  • נ
  • ת
  • ה
  • נ
12קיזילזר פטרופבלוסק1536620 - 15-515
  • ה
  • ה
  • נ
  • נ
  • ת
13אורלסק1433814 - 5-912
  • ה
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה
14Maqtaaral1524927 - 11-1610
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה
  • נ

א.שימקנט

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
29/06/2022 א.שימקנט נגד אקסו נצחון 3 : 0
25/06/2022 אורלסק נגד א.שימקנט ניצחון 0 : 1
19/06/2022 א.שימקנט נגד טרז נצחון 3 : 2
14/05/2022 שחטיור קרגנדי נגד א.שימקנט הפסד 1 : 0
07/05/2022 א.שימקנט נגד פ.צ. אסטנה הפסד 1 : 2
01/05/2022 אטיראו נגד א.שימקנט הפסד 2 : 1
26/04/2022 א.שימקנט נגד קיירט אלמאטי נצחון 2 : 1
23/04/2022 א.שימקנט נגד קיזילזר פטרופבלוסק נצחון 3 : 1
16/04/2022 טוראן נגד א.שימקנט תיקו 0 : 0
03/04/2022 כספי אקטאו נגד א.שימקנט הפסד 2 : 1

כספי אקטאו

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
26/06/2022 כספי אקטאו נגד טוראן קזחית ראשונה הפסד 0 : 2
19/06/2022 טובול קוסטנאי נגד כספי אקטאו קזחית ראשונה הפסד 1 : 0
22/05/2022 כספי אקטאו נגד טרז קזחית ראשונה נצחון 2 : 1
15/05/2022 Maqtaaral נגד כספי אקטאו קזחית ראשונה הפסד 2 : 1
08/05/2022 כספי אקטאו נגד אקטובה קזחית ראשונה נצחון 2 : 0
02/05/2022 אקסו נגד כספי אקטאו קזחית ראשונה הפסד 2 : 0
27/04/2022 כספי אקטאו נגד שחטיור קרגנדי קזחית ראשונה נצחון 4 : 0
22/04/2022 פ.צ. אסטנה נגד כספי אקטאו קזחית ראשונה הפסד 4 : 0
16/04/2022 כספי אקטאו נגד אטיראו קזחית ראשונה נצחון 2 : 1
09/04/2022 קיירט אלמאטי נגד כספי אקטאו קזחית ראשונה הפסד 1 : 0

א.שימקנט נגד כספי אקטאו

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
03/04/2022 קזחית ראשונה כספי אקטאו נגד א.שימקנט כספי אקטאו 2 : 1
27/09/2021 קזחית ראשונה א.שימקנט נגד כספי אקטאו תיקו 1 : 1
08/05/2021 קזחית ראשונה כספי אקטאו נגד א.שימקנט תיקו 0 : 0
26/10/2020 קזחית ראשונה כספי אקטאו נגד א.שימקנט א.שימקנט 1 : 2
21/08/2020 קזחית ראשונה א.שימקנט נגד כספי אקטאו א.שימקנט 1 : 0

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

82. הסתיים אורדבסי - כספי אקטאו (1+) 2.65 3.20 1.80 4 - 1 מידע נוסף
83. הסתיים מעל/מתחת שערים (0.01) אורדבסי - כספי אקטאו 1.60 1.70 5 מידע נוסף
84. הסתיים מחצית ראשונה אורדבסי - כספי אקטאו 2.05 1.95 3.85 2 - 0 מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס