ארגנטינה

כדורגל - ארגנטינה - ארגנטינאית שניה

227. הסתיים חימנסיה חוחוי - דפורטיבו מדרין S,D 2.00 2.55 2.80 0 - 0 מידע נוסף
  • ABCD

    חימנסיה חוחוי עם מדד מומנטום כללי טוב יותר מדפורטיבו מדרין , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    חימנסיה חוחוי מארחת את דפורטיבו מדרין במסגרת ארגנטינאית שניה. חימנסיה חוחוי עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    חימנסיה חוחוי מארחת את דפורטיבו מדרין במסגרת ארגנטינאית שניה. חימנסיה חוחוי עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    חימנסיה חוחוי מארחת את דפורטיבו מדרין במסגרת ארגנטינאית שניה. חימנסיה חוחוי עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    חימנסיה חוחוי מארחת את דפורטיבו מדרין במסגרת ארגנטינאית שניה. חימנסיה חוחוי עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    חימנסיה חוחוי מארחת את דפורטיבו מדרין במסגרת ארגנטינאית שניה. חימנסיה חוחוי עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 150 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    חימנסיה חוחוי במשחק יחסית לא קל מול דפורטיבו מדרין , על פי מדד מומנטום בית חוץ ביחד עם העובדה שחימנסיה חוחוי לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    חימנסיה חוחוי מארחת את דפורטיבו מדרין במסגרת ארגנטינאית שניה. חימנסיה חוחוי עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    חימנסיה חוחוי מארחת את דפורטיבו מדרין במסגרת ארגנטינאית שניה. חימנסיה חוחוי עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    חימנסיה חוחוי עם מדד עוצמה כללי טוב יותר מדפורטיבו מדרין , צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    חימנסיה חוחוי מארחת את דפורטיבו מדרין במסגרת ארגנטינאית שניה. חימנסיה חוחוי עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    חימנסיה חוחוי מארחת את דפורטיבו מדרין במסגרת ארגנטינאית שניה. חימנסיה חוחוי עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    חימנסיה חוחוי מארחת את דפורטיבו מדרין במסגרת ארגנטינאית שניה. חימנסיה חוחוי עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של חימנסיה חוחוי לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    חימנסיה חוחוי מארחת את דפורטיבו מדרין במסגרת ארגנטינאית שניה. חימנסיה חוחוי עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    חימנסיה חוחוי מארחת את דפורטיבו מדרין במסגרת ארגנטינאית שניה. חימנסיה חוחוי עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 90 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    חימנסיה חוחוי במשחק שבו יחסי הכוחות מול דפורטיבו מדרין נראים על פניו די שווים. על פי מדד עוצמה בית חוץ חימנסיה חוחוי נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    חימנסיה חוחוי מארחת את דפורטיבו מדרין במסגרת ארגנטינאית שניה. חימנסיה חוחוי עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    חימנסיה חוחוי מארחת את דפורטיבו מדרין במסגרת ארגנטינאית שניה. חימנסיה חוחוי עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 90 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    חימנסיה חוחוי מארחת את דפורטיבו מדרין במסגרת ארגנטינאית שניה. חימנסיה חוחוי עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של חימנסיה חוחוי שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של חימנסיה חוחוי.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    חימנסיה חוחוי מארחת את דפורטיבו מדרין במסגרת ארגנטינאית שניה. חימנסיה חוחוי עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של חימנסיה חוחוי. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    חימנסיה חוחוי מארחת את דפורטיבו מדרין במסגרת ארגנטינאית שניה. חימנסיה חוחוי עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של חימנסיה חוחוי. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    חימנסיה חוחוי מארחת את דפורטיבו מדרין במסגרת ארגנטינאית שניה. חימנסיה חוחוי עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של חימנסיה חוחוי שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של חימנסיה חוחוי.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 180 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    חימנסיה חוחוי מארחת את דפורטיבו מדרין במסגרת ארגנטינאית שניה. חימנסיה חוחוי עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של חימנסיה חוחוי. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    חימנסיה חוחוי מארחת את דפורטיבו מדרין במסגרת ארגנטינאית שניה. חימנסיה חוחוי עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של חימנסיה חוחוי. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    חימנסיה חוחוי עם מדדי מומנטום ממוצע ומדד עוצמה ממוצע טובים יותר מדפורטיבו מדרין , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    חימנסיה חוחוי מארחת את דפורטיבו מדרין במסגרת ארגנטינאית שניה. חימנסיה חוחוי עם כל מדדי עוצמה ומומנטום ממוצעים טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    חימנסיה חוחוי מארחת את דפורטיבו מדרין במסגרת ארגנטינאית שניה. חימנסיה חוחוי עם כל מדדי עוצמה ומומנטום ממוצעים טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    חימנסיה חוחוי במשחק שווה כוחות מול דפורטיבו מדרין , אך מכיוון שחימנסיה חוחוי מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד מומנטום הממוצע שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    חימנסיה חוחוי מארחת את דפורטיבו מדרין במסגרת ארגנטינאית שניה. חימנסיה חוחוי עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    חימנסיה חוחוי מארחת את דפורטיבו מדרין במסגרת ארגנטינאית שניה. חימנסיה חוחוי עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    חימנסיה חוחוי עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר מדפורטיבו מדרין , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    חימנסיה חוחוי מארחת את דפורטיבו מדרין במסגרת ארגנטינאית שניה. חימנסיה חוחוי עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    חימנסיה חוחוי מארחת את דפורטיבו מדרין במסגרת ארגנטינאית שניה. חימנסיה חוחוי עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    חימנסיה חוחוי מארחת את דפורטיבו מדרין במסגרת ארגנטינאית שניה. חימנסיה חוחוי עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    חימנסיה חוחוי במשחק שווה כוחות מול דפורטיבו מדרין , אך מכיוון שחימנסיה חוחוי מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד עוצמה בית חוץ שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    חימנסיה חוחוי מארחת את דפורטיבו מדרין במסגרת ארגנטינאית שניה. חימנסיה חוחוי עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    חימנסיה חוחוי מארחת את דפורטיבו מדרין במסגרת ארגנטינאית שניה. חימנסיה חוחוי עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    חימנסיה חוחוי מארחת את דפורטיבו מדרין במסגרת ארגנטינאית שניה. חימנסיה חוחוי עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    חימנסיה חוחוי מארחת את דפורטיבו מדרין במסגרת ארגנטינאית שניה. חימנסיה חוחוי עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

יום שני, תאריך 04 יולי 2022. משחק בין חימנסיה חוחוי לדפורטיבו מדרין במסגרת הארגנטינאית שניה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
חימנסיה חוחוי המארחת ממוקמת במקום ה-23 עם 25 נקודות ויחס שערים שלילי של -3 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.05 וסופגת 1.20 שערים) כאשר מנגד דפורטיבו מדרין האורחת ממוקמת במקום ה-15 עם 30 נקודות ויחס שערים חיובי של 7 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.38 וסופגת 1.05 שערים).
במשחקים האחרונים חימנסיה חוחוי ניצחה 3 פעמים (נגד טמפרליי, ראסינג קורדובה, אלמירנטה), ופעמיים סיימה בתוצאת תיקו (נגד דפורטיבו מורון, פלנדירה) כאשר מנגד במשחקים האחרונים דפורטיבו מדרין ניצחה פעם אחת (נגד אלמירנטה), הפסידה פעם אחת (נגד גואמס) ו-3 פעמים סיימה בתוצאת תיקו (נגד וייה דלמינה, בלגראנו, דפורטיבו רייסטרה).

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 2.66 0.67
סיכום כללי חימנסיה חוחוי (10), דפורטיבו מדרין (10) 1 0.20
סיכום בית חוץ חימנסיה חוחוי (5), דפורטיבו מדרין (5) 5 1.40
ראש בראש כללי חימנסיה חוחוי (-) נגד דפורטיבו מדרין (-) - -
ראש בראש בית חוץ חימנסיה חוחוי (-) נגד דפורטיבו מדרין (-) - -

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב חימנסיה חוחוי דפורטיבו מדרין
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 2.33 -0.33
סיכום כללי חימנסיה חוחוי (10), דפורטיבו מדרין (10) 2 1
סיכום בית חוץ חימנסיה חוחוי (5), דפורטיבו מדרין (5) 4 -1
ראש בראש כללי חימנסיה חוחוי (-) נגד דפורטיבו מדרין (-) - -
ראש בראש בית חוץ חימנסיה חוחוי (-) נגד דפורטיבו מדרין (-) - -
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
20 10 10 מספר משחקים 11 10 21
6 1 5 נצחונות 5 2 7
7 4 3 תיקו 3 6 9
7 5 2 הפסדים 3 2 5
21 5 16 שערים שהבקיעו 16 13 29
24 13 11 שערים שספגו 10 12 22
8 4 4 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 3 3 6
10 8 2 מספר משחקים שלא הבקיעו 2 2 4
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.1 0.5 1.6 ממוצע שערים למשחק 1.5 1.3 1.4
1.2 1.3 1.1 ממוצע ספיגות למשחק 0.9 1.2 1.1
0.4 0.4 0.4 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.3 0.3 0.3
0.5 0.8 0.2 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.2 0.2 0.2
53" 57" 52" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 55" 47" 51"
46" 40" 52" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 54" 39" 47"
התפלגות זמני הבקעה
4.8%
0-15
6.9%
9.5%
15-30
10.3%
23.8%
30-45
10.3%
4.8%
45-60
17.2%
9.5%
60-75
24.1%
47.6%
75-90
31.0%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי חימנסיה חוחוי (10), דפורטיבו מדרין (10) 2.20 2
סיכום בית חוץ חימנסיה חוחוי (5), דפורטיבו מדרין (5) 2.10 4.5
ראש בראש כללי חימנסיה חוחוי (-) נגד דפורטיבו מדרין (-) - -
ראש בראש בית חוץ חימנסיה חוחוי (-) נגד דפורטיבו מדרין (-) - -
תאריך שעה 1 X 2
03/07/202215:052.252.552.40
04/07/202202:452.202.602.45
04/07/202206:552.152.552.50
04/07/202209:252.152.502.60
04/07/202209:302.202.502.55
04/07/202215:552.102.552.60
04/07/202216:502.052.552.70
04/07/202217:052.002.552.80
04/07/202219:552.052.502.75
04/07/202220:002.002.502.80
04/07/202220:452.102.502.65
04/07/202221:052.002.552.80

ארגנטינאית שניה 04/07/2022 07:13

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1בלגראנו21154212 - 271549
  • נ
  • נ
  • ת
  • ת
  • נ
2סן מרטין דה טוקומן21118215 - 261141
  • ת
  • נ
  • ת
  • נ
  • ת
3אול בויס21911116 - 311538
  • נ
  • ת
  • נ
  • ת
  • נ
4קורדובה21108314 - 251138
  • ת
  • נ
  • נ
  • ת
  • ה
5גימנסיה מנדוזה2198412 - 251335
  • נ
  • ת
  • ת
  • ת
  • נ
6סן מרטין סן חואן22105721 - 311035
  • נ
  • נ
  • נ
  • ת
  • נ
7בראון דה אדרוג2198420 - 27735
  • ה
  • ת
  • ה
  • נ
  • ת
8אסטודיאנטס ריו קווארטו2289522 - 24233
  • ת
  • נ
  • ת
  • נ
  • ה
9אינדפנדיינטה ריברדביה2195722 - 29732
  • ה
  • נ
  • ת
  • ת
  • נ
10אלמאגרו2295822 - 20-232
  • ה
  • ה
  • נ
  • ת
  • ה
11קלאב אתלטיק צ'אקריטה ג'וניורס2287729 - 33431
  • נ
  • ה
  • ת
  • ה
  • ת
12דפורטיבו רייסטרה21710415 - 19431
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
  • ת
13אסטודיאנטס2287719 - 20131
  • נ
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה
14גיירמו בראון2294921 - 20-131
  • ה
  • ה
  • נ
  • ת
  • נ
15דפורטיבו מדרין2179522 - 29730
  • נ
  • ת
  • ת
  • ת
  • ה
16קאצ'ו פור אבר22612418 - 24630
  • נ
  • ת
  • ת
  • ה
  • ת
17דפנסורס2179519 - 23430
  • נ
  • נ
  • ת
  • ת
  • נ
18מאיפו22612419 - 22327
  • ה
  • ת
  • ת
  • נ
  • ת
19אגרופקואריו21511519 - 21226
  • ה
  • ה
  • ת
  • ת
  • ת
20קילמס2168727 - 27026
  • ה
  • ת
  • ה
  • נ
  • ה
21פרו קאריל2168722 - 18-426
  • ה
  • ת
  • ה
  • נ
  • נ
22גואמס2167818 - 17-125
  • נ
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
23חימנסיה חוחוי2067724 - 21-325
  • ת
  • נ
  • ת
  • נ
  • ה
24דפורטיבו מורון22412613 - 13024
  • ת
  • ת
  • ת
  • נ
  • ה
25נואבה שיקגו2259828 - 21-724
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת
  • ת
26אלבראדו2166932 - 20-1224
  • ה
  • ה
  • נ
  • ה
  • ת
27מיטרה דה סנטיאגו2157923 - 21-222
  • ה
  • ה
  • נ
  • נ
  • ת
28קלאב אטלנטה22410822 - 18-422
  • ת
  • ת
  • ה
  • ה
  • ה
29אלמירנטה21410728 - 22-622
  • ת
  • ה
  • ת
  • ת
  • ה
30טמפרליי2157926 - 18-822
  • נ
  • ה
  • ת
  • ת
  • ת
31סן טלמו2157935 - 22-1322
  • נ
  • ה
  • נ
  • ה
  • ת
32סקאצ'יספס21312624 - 17-721
  • ה
  • ת
  • ת
  • נ
  • ת
33פלנדירה2148927 - 21-620
  • ת
  • ה
  • ת
  • נ
  • נ
34אתלטיקו רפאלה22310926 - 20-619
  • ת
  • ה
  • ת
  • ת
  • ת
35טריסטן סוארז21381029 - 22-717
  • ת
  • נ
  • ה
  • נ
  • ה
36וייה דלמינה20210834 - 22-1216
  • ה
  • ת
  • ה
  • ת
  • ה
37טנדיל22281235 - 14-2114
  • ת
  • נ
  • ה
  • ה
  • ת
* לקבוצת Deportivo Maipu הופחתו 3 נק'

חימנסיה חוחוי

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
25/06/2022 דפורטיבו מורון נגד חימנסיה חוחוי תיקו 1 : 1
19/06/2022 חימנסיה חוחוי נגד טמפרליי נצחון 3 : 0
15/06/2022 חימנסיה חוחוי נגד ראסינג קורדובה נצחון 1 : 0
11/06/2022 פלנדירה נגד חימנסיה חוחוי תיקו 0 : 0
29/05/2022 חימנסיה חוחוי נגד אלמירנטה נצחון 3 : 0
21/05/2022 וייה דלמינה נגד חימנסיה חוחוי הפסד 3 : 0
16/05/2022 חימנסיה חוחוי נגד בלגראנו נצחון 1 : 0
07/05/2022 דפורטיבו רייסטרה נגד חימנסיה חוחוי ניצחון 0 : 4
30/04/2022 חימנסיה חוחוי נגד גואמס הפסד 0 : 2
24/04/2022 אול בויס נגד חימנסיה חוחוי הפסד 2 : 0

דפורטיבו מדרין

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
26/06/2022 דפורטיבו מדרין נגד אלמירנטה ארגנטינאית שניה נצחון 2 : 0
18/06/2022 וייה דלמינה נגד דפורטיבו מדרין ארגנטינאית שניה תיקו 3 : 3
12/06/2022 דפורטיבו מדרין נגד בלגראנו ארגנטינאית שניה תיקו 1 : 1
06/06/2022 דפורטיבו רייסטרה נגד דפורטיבו מדרין ארגנטינאית שניה תיקו 0 : 0
29/05/2022 דפורטיבו מדרין נגד גואמס ארגנטינאית שניה הפסד 0 : 1
24/05/2022 הוראקן נגד דפורטיבו מדרין גביע הליגה תיקו 0 : 0
21/05/2022 אול בויס נגד דפורטיבו מדרין ארגנטינאית שניה תיקו 1 : 1
14/05/2022 דפורטיבו מדרין נגד גימנסיה מנדוזה ארגנטינאית שניה נצחון 2 : 0
06/05/2022 סן טלמו נגד דפורטיבו מדרין ארגנטינאית שניה הפסד 2 : 1
30/04/2022 דפורטיבו מדרין נגד קאצ'ו פור אבר ארגנטינאית שניה נצחון 3 : 2
Lucchetti
Córdoba
Cosaro
Magallanes
Rey
Rizzi
Abet
Maidana
Palavecino
González
Méndez
Bonnin
González
Mansilla
Peinipil
Pruzzo
Rocaniere
Lioi
Pérez
Recalde
Castillo
Marinucci

2-3-5

5-3-2

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

228. הסתיים חימנסיה חוחוי - דפורטיבו מדרין (1+) 4.00 3.20 1.45 0 - 0 מידע נוסף
229. הסתיים מעל/מתחת שערים (0.01) חימנסיה חוחוי - דפורטיבו מדרין 2.15 1.35 0 מידע נוסף
230. הסתיים מחצית ראשונה חימנסיה חוחוי - דפורטיבו מדרין 2.65 1.70 3.45 0 - 0 מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס