ארגנטינה

כדורגל - ארגנטינה - ארגנטינאית ראשונה

283. הסתיים ארסאנל - אסטודיאנטס לה פלטה S,D 2.45 2.50 2.25 2 - 1 מידע נוסף
  • ABCD

    ארסאנל עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר מאסטודיאנטס לה פלטה , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ארסאנל מארחת את אסטודיאנטס לה פלטה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. ארסאנל עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה למרות שהמשחק נראה על הנייר שווה כוחות.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ארסאנל מארחת את אסטודיאנטס לה פלטה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. ארסאנל עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ארסאנל מארחת את אסטודיאנטס לה פלטה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. ארסאנל עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ארסאנל מארחת את אסטודיאנטס לה פלטה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. ארסאנל עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ארסאנל מארחת את אסטודיאנטס לה פלטה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. ארסאנל עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ארסאנל מארחת את אסטודיאנטס לה פלטה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. ארסאנל עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה למרות שהמשחק נראה על הנייר שווה כוחות.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ארסאנל במשחק יחסית לא קל מול אסטודיאנטס לה פלטה , על פי מדד מומנטום בית חוץ ביחד עם העובדה שארסאנל לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ארסאנל מארחת את אסטודיאנטס לה פלטה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. ארסאנל עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ארסאנל מארחת את אסטודיאנטס לה פלטה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. ארסאנל עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ארסאנל מארחת את אסטודיאנטס לה פלטה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. ארסאנל עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ארסאנל מארחת את אסטודיאנטס לה פלטה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. ארסאנל עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטודיאנטס לה פלטה במשחק חוץ שווה כוחות מול ארסאנל , למרות שארסאנל מארחת את המשחק , מדד המומנטום ראש בראש של אסטודיאנטס לה פלטה טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ארסאנל מארחת את אסטודיאנטס לה פלטה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. אסטודיאנטס לה פלטה עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ארסאנל מארחת את אסטודיאנטס לה פלטה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. אסטודיאנטס לה פלטה עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ארסאנל במשחק יחסית לא קל מול אסטודיאנטס לה פלטה , על פי מדד עוצמה כללית ביחד עם העובדה שארסאנל לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ארסאנל במשחק שווה כוחות מול אסטודיאנטס לה פלטה , אך מכיוון שארסאנל מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד עוצמה כללית שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ארסאנל מארחת את אסטודיאנטס לה פלטה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. ארסאנל עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ארסאנל מארחת את אסטודיאנטס לה פלטה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. ארסאנל עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ארסאנל מארחת את אסטודיאנטס לה פלטה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. ארסאנל עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה למרות שהמשחק נראה על הנייר שווה כוחות.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ארסאנל במשחק יחסית לא קל מול אסטודיאנטס לה פלטה , על פי מדד עוצמה ממוצע ביחד עם העובדה שארסאנל לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ארסאנל מארחת את אסטודיאנטס לה פלטה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. ארסאנל עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ארסאנל מארחת את אסטודיאנטס לה פלטה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. ארסאנל עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קבוצהמארחת} מארחת את אסטודיאנטס לה פלטה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. ארסאנל עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קבוצהמארחת} מארחת את אסטודיאנטס לה פלטה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. ארסאנל עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ארסאנל עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר מאסטודיאנטס לה פלטה , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ארסאנל מארחת את אסטודיאנטס לה פלטה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. ארסאנל עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ארסאנל מארחת את אסטודיאנטס לה פלטה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. ארסאנל עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטודיאנטס לה פלטה במשחק חוץ יחסית לא קל מול ארסאנל , על פי מדד העוצמה ראש בראש אסטודיאנטס לה פלטה אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אסטודיאנטס לה פלטה עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר מארסאנל , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ארסאנל מארחת את אסטודיאנטס לה פלטה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. אסטודיאנטס לה פלטה עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ארסאנל מארחת את אסטודיאנטס לה פלטה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. אסטודיאנטס לה פלטה עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ארסאנל מארחת את אסטודיאנטס לה פלטה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. אסטודיאנטס לה פלטה עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ארסאנל מארחת את אסטודיאנטס לה פלטה במסגרת ארגנטינאית ראשונה. אסטודיאנטס לה פלטה עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

יום שני, תאריך 04 יולי 2022. משחק בין ארסאנל לאסטודיאנטס לה פלטה במסגרת הארגנטינאית ראשונה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
ארסאנל עם רצף של 4 תיקו במשחקים האחרונים (נגד ארגנטינוס ג'וניורס,טאז'ראס דה קורדובה,סן לורנצו,באנפילד) כאשר מנגד במשחקים האחרונים אסטודיאנטס לה פלטה ניצחה פעמיים (נגד סארמיינטו, אלדוסיבי), הפסידה פעמיים (נגד ניואלס אולד בויס, אינדפנדיינטה) ופעם אחת סיימה בתוצאת תיקו (נגד פורטלצה).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה ארסאנל ניצחה 4 פעמים ומנגד אסטודיאנטס לה פלטה ניצחה 9 פעמים ופעמיים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 0.33 1.00
סיכום כללי ארסאנל (10), אסטודיאנטס לה פלטה (10) 0 0.40
סיכום בית חוץ ארסאנל (5), אסטודיאנטס לה פלטה (5) 2 0.80
ראש בראש כללי ארסאנל (15) נגד אסטודיאנטס לה פלטה (15) -6 -0.73
ראש בראש בית חוץ ארסאנל (8) נגד אסטודיאנטס לה פלטה (8) -2 -0.13

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב ארסאנל אסטודיאנטס לה פלטה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -1.00 -1.33
סיכום כללי ארסאנל (10), אסטודיאנטס לה פלטה (10) -1 -1
סיכום בית חוץ ארסאנל (5), אסטודיאנטס לה פלטה (5) 1 -1
ראש בראש כללי ארסאנל (15) נגד אסטודיאנטס לה פלטה (15) -3 3
ראש בראש בית חוץ ארסאנל (8) נגד אסטודיאנטס לה פלטה (8) -1 1
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
19 10 9 מספר משחקים 11 9 20
3 1 2 נצחונות 7 3 10
12 6 6 תיקו 1 4 5
4 3 1 הפסדים 3 2 5
26 15 11 שערים שהבקיעו 20 19 39
26 17 9 שערים שספגו 12 15 27
4 1 3 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 1 1 2
5 2 3 מספר משחקים שלא הבקיעו 2 0 2
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.4 1.5 1.2 ממוצע שערים למשחק 1.8 2.1 2.0
1.4 1.7 1.0 ממוצע ספיגות למשחק 1.1 1.7 1.4
0.2 0.1 0.3 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.1 0.1 0.1
0.3 0.2 0.3 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.2 0.0 0.1
45" 46" 45" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 38" 48" 43"
26" 30" 18" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 62" 31" 48"
התפלגות זמני הבקעה
3.8%
0-15
7.7%
15.4%
15-30
12.8%
3.8%
30-45
15.4%
19.2%
45-60
12.8%
30.8%
60-75
23.1%
26.9%
75-90
28.2%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי ארסאנל (10), אסטודיאנטס לה פלטה (10) 2.30 2
סיכום בית חוץ ארסאנל (5), אסטודיאנטס לה פלטה (5) 2.20 2
ראש בראש כללי ארסאנל (15) נגד אסטודיאנטס לה פלטה (15) 2.60 5
ראש בראש בית חוץ ארסאנל (8) נגד אסטודיאנטס לה פלטה (8) 2.38 5
תאריך שעה 1 X 2
03/07/202215:052.152.652.45
04/07/202203:152.202.652.40
04/07/202207:252.252.552.40
04/07/202214:552.352.552.35
04/07/202215:052.402.552.30
04/07/202215:152.552.552.15
04/07/202218:502.502.552.20
04/07/202222:052.552.552.15
04/07/202222:152.502.502.20
04/07/202222:202.452.502.25
04/07/202222:302.402.502.30
04/07/202223:052.452.502.25

ארגנטינאית ראשונה 05/07/2022 05:16

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1גימנסיה לה פלטה64203 - 9614
  • נ
  • נ
  • נ
  • ת
  • נ
2ניואלס אולד בויס54101 - 6513
  • נ
  • נ
  • נ
  • ת
  • נ
3באנפילד63214 - 8411
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
  • ת
4ראסינג קלאב63126 - 11510
  • ת
  • נ
  • ה
  • נ
  • ה
5גודוי63125 - 7210
  • נ
  • ת
  • נ
  • ה
  • נ
6טוקומן62403 - 5210
  • נ
  • ת
  • ת
  • נ
  • ת
7ארגנטינוס ג'וניורס63126 - 7110
  • נ
  • ת
  • ה
  • נ
  • ה
8אוניון סנטה פה631211 - 11010
  • נ
  • נ
  • ה
  • נ
  • ת
9אתלטיקו פלטנסה52302 - 429
  • ת
  • ת
  • ת
  • נ
  • נ
10בוקה ג'וניורס630311 - 1109
  • ה
  • ה
  • נ
  • נ
  • ה
11ריבר פלייט52213 - 748
  • נ
  • נ
  • ה
  • ת
  • ת
12הוראקן52213 - 418
  • נ
  • ת
  • ת
  • נ
  • ה
13סארמיינטו62226 - 608
  • ת
  • ת
  • נ
  • ה
  • נ
14סן לורנצו61417 - 817
  • ה
  • ת
  • נ
  • ת
  • ת
15אתלטיקו פטרונטו פאראנה52127 - 6-17
  • נ
  • ה
  • נ
  • ה
  • ת
16סנטרל קורדובה62137 - 6-17
  • ה
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
17אינדפנדיינטה52127 - 6-17
  • ה
  • נ
  • ה
  • נ
  • ת
18אסטודיאנטס לה פלטה52126 - 5-17
  • ה
  • ה
  • נ
  • נ
  • ת
19טיגרה613210 - 8-26
  • ת
  • ת
  • ה
  • ה
  • ת
20אתלטיקו בראקס61329 - 7-26
  • נ
  • ת
  • ה
  • ה
  • ת
21קולון סנטה פה61236 - 4-25
  • ה
  • ה
  • ה
  • נ
  • ת
22טאז'ראס דה קורדובה61236 - 4-25
  • ת
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה
23ולז סארספילד61236 - 4-25
  • ה
  • ת
  • נ
  • ה
  • ה
24לאנוס61238 - 4-45
  • ה
  • ה
  • נ
  • ה
  • ת
25ארסאנל50417 - 6-14
  • ת
  • ת
  • ת
  • ת
  • ה
26דיפנסה ג'סטיסיה60426 - 4-24
  • ה
  • ת
  • ה
  • ת
  • ת
27רוסאריו סנטרל51135 - 1-44
  • ה
  • ה
  • נ
  • ה
  • ת
28אלדוסיבי50149 - 1-81
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה
  • ה
 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1ראסינג קלאב1486010 - 251530
    2ריבר פלייט1492312 - 311929
      3דיפנסה ג'סטיסיה1474319 - 26725
        4ארגנטינוס ג'וניורס1474316 - 21525
          5גימנסיה לה פלטה1473420 - 24424
            6ניואלס אולד בויס1472515 - 17223
              7סארמיינטו1463524 - 17-721
                8באנפילד1454515 - 18319
                  9אוניון סנטה פה1452713 - 11-217
                    10סן לורנצו1436517 - 15-215
                      11טוקומן1425723 - 13-1011
                        12טאז'ראס דה קורדובה1432921 - 9-1211
                          13אתלטיקו פלטנסה1424823 - 12-1110
                            14אתלטיקו פטרונטו פאראנה14311025 - 10-1510

                              ארסאנל

                              תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
                              26/06/2022 ארגנטינוס ג'וניורס נגד ארסאנל תיקו 1 : 1
                              18/06/2022 ארסאנל נגד טאז'ראס דה קורדובה תיקו 1 : 1
                              14/06/2022 סן לורנצו נגד ארסאנל תיקו 3 : 3
                              11/06/2022 ארסאנל נגד באנפילד תיקו 0 : 0
                              05/06/2022 בוקה ג'וניורס נגד ארסאנל הפסד 2 : 1
                              07/05/2022 אלדוסיבי נגד ארסאנל ניצחון 1 : 2
                              30/04/2022 ארסאנל נגד קולון סנטה פה נצחון 2 : 0
                              25/04/2022 טיגרה נגד ארסאנל תיקו 0 : 0
                              19/04/2022 ארסאנל נגד אתלטיקו בראקס הפסד 0 : 1
                              08/04/2022 ארסאנל נגד גודוי תיקו 3 : 3

                              אסטודיאנטס לה פלטה

                              תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
                              01/07/2022 פורטלצה נגד אסטודיאנטס לה פלטה גביע ליברטדורס תיקו 1 : 1
                              25/06/2022 אסטודיאנטס לה פלטה נגד ניואלס אולד בויס גביע הליגה הפסד 0 : 2
                              21/06/2022 אינדפנדיינטה נגד אסטודיאנטס לה פלטה גביע הליגה הפסד 2 : 1
                              15/06/2022 אסטודיאנטס לה פלטה נגד סארמיינטו גביע הליגה נצחון 2 : 1
                              10/06/2022 אלדוסיבי נגד אסטודיאנטס לה פלטה גביע הליגה ניצחון 0 : 1
                              05/06/2022 אסטודיאנטס לה פלטה נגד גימנסיה לה פלטה גביע הליגה תיקו 1 : 1
                              24/05/2022 ולז סארספילד נגד אסטודיאנטס לה פלטה גביע ליברטדורס הפסד 4 : 0
                              17/05/2022 רד בול ברגנטינו נגד אסטודיאנטס לה פלטה גביע ליברטדורס ניצחון 0 : 1
                              11/05/2022 אסטודיאנטס לה פלטה נגד ארגנטינוס ג'וניורס גביע הליגה תיקו 1 : 1
                              04/05/2022 אסטודיאנטס לה פלטה נגד Nacional Montevideo גביע ליברטדורס נצחון 1 : 0

                              ארסאנל נגד אסטודיאנטס לה פלטה

                              תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
                              27/02/2022 גביע הליגה אסטודיאנטס לה פלטה נגד ארסאנל אסטודיאנטס לה פלטה 3 : 2
                              02/08/2021 גביע הליגה אסטודיאנטס לה פלטה נגד ארסאנל אסטודיאנטס לה פלטה 4 : 0
                              07/03/2021 גביע הליגה ארסאנל נגד אסטודיאנטס לה פלטה אסטודיאנטס לה פלטה 0 : 5
                              28/09/2019 גביע הליגה ארסאנל נגד אסטודיאנטס לה פלטה ארסאנל 3 : 0
                              29/08/2017 גביע הליגה אסטודיאנטס לה פלטה נגד ארסאנל אסטודיאנטס לה פלטה 2 : 1
                              02/04/2017 גביע הליגה אסטודיאנטס לה פלטה נגד ארסאנל אסטודיאנטס לה פלטה 2 : 0
                              16/02/2015 גביע הליגה ארסאנל נגד אסטודיאנטס לה פלטה אסטודיאנטס לה פלטה 0 : 1
                              11/08/2014 גביע הליגה ארסאנל נגד אסטודיאנטס לה פלטה ארסאנל 2 : 1
                              07/02/2014 גביע הליגה אסטודיאנטס לה פלטה נגד ארסאנל אסטודיאנטס לה פלטה 1 : 0
                              02/08/2013 גביע הליגה ארסאנל נגד אסטודיאנטס לה פלטה תיקו 1 : 1
                              08/04/2013 גביע הליגה ארסאנל נגד אסטודיאנטס לה פלטה ארסאנל 1 : 0
                              24/09/2012 גביע הליגה אסטודיאנטס לה פלטה נגד ארסאנל אסטודיאנטס לה פלטה 2 : 1
                              28/05/2012 גביע הליגה אסטודיאנטס לה פלטה נגד ארסאנל תיקו 1 : 1
                              27/11/2011 גביע הליגה ארסאנל נגד אסטודיאנטס לה פלטה אסטודיאנטס לה פלטה 1 : 2
                              19/06/2011 גביע הליגה ארסאנל נגד אסטודיאנטס לה פלטה ארסאנל 1 : 0

                              אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

                              284. הסתיים ארסנאל דה סרנדי (1+) - אסטודיאנטס לה פלטה S,D 1.35 3.40 4.70 2 - 1 מידע נוסף
                              285. הסתיים סך הכל שערים טווחים (2-3) ארסנאל דה סרנדי - אסטודיאנטס לה פלטה S,D 2.20 1.75 3.90 3 מידע נוסף
                              286. הסתיים מעל/מתחת שערים (0.01) ארסנאל דה סרנדי - אסטודיאנטס לה פלטה S,D 2.00 1.40 3 מידע נוסף
                              287. הסתיים סה"כ קרנות טווחים בין 9 ל 11 ארסנאל דה סרנדי - אסטודיאנטס לה פלטה S,D 2.00 2.50 2.65 מידע נוסף
                              288. הסתיים מחצית ראשונה ארסנאל דה סרנדי - אסטודיאנטס לה פלטה 3.05 1.75 2.90 1 - 1 מידע נוסף
                              289. הסתיים שער ראשון במשחק ארסנאל דה סרנדי - אסטודיאנטס לה פלטה S,D 1.90 5.20 1.80 בית מידע נוסף
                              290. הסתיים סה"כ קרנות טווחים בין 5 ל 6 ארסנאל דה סרנדי - אסטודיאנטס לה פלטה (מחצית ראשונה) S,D 1.55 2.75 3.80 מידע נוסף
                               
                               
                               
                               
                               
                               

                              הרשמה לניוזלטרס