ארגנטינה

כדורגל - ארגנטינה - ארגנטינאית שניה

252. הסתיים אתלטיקו רפאלה - סן מרטין דה טוקומן S,D 3.15 2.55 1.85 1 - 1 מידע נוסף
  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא שילוב של טווח יחסי ליין קבועים עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת הוא בין 1.85-1.9
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שסן מרטין דה טוקומן האורחת , עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא הימור קבוע על הפתעה כאשר טווח יחסי ליין קבועים לקבוצה האורחת , עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת הוא בין 1.85-1.9 כאשר תיקו הינו תוצאה מפתיעה
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שסן מרטין דה טוקומן האורחת, עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא כאמור X עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא הימור קבוע על הפתעה כאשר טווח יחסי ליין קבועים לקבוצה האורחת , עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת הוא בין 1.85-1.9 כאשר ניצחון לקבוצה המארחת הינה תוצאה מפתיעה
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שסן מרטין דה טוקומן האורחת, עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא כאמור 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סן מרטין דה טוקומן במשחק לא קל מול אתלטיקו רפאלה , אך מכיוון שסן מרטין דה טוקומן נמצאת בתקופה טובה יותר , כפי שניתן לראות במדד מומנטום כללי שמעיד שהיא בתקופה טובה יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אתלטיקו רפאלה מארחת את סן מרטין דה טוקומן במסגרת ארגנטינאית שניה. סן מרטין דה טוקומן עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אתלטיקו רפאלה מארחת את סן מרטין דה טוקומן במסגרת ארגנטינאית שניה. סן מרטין דה טוקומן עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סן מרטין דה טוקומן עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר מאתלטיקו רפאלה ,למרות שהמשחק על פניו נראה שיהיה צמוד , סן מרטין דה טוקומן צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אתלטיקו רפאלה מארחת את סן מרטין דה טוקומן במסגרת ארגנטינאית שניה. סן מרטין דה טוקומן עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אתלטיקו רפאלה מארחת את סן מרטין דה טוקומן במסגרת ארגנטינאית שניה. סן מרטין דה טוקומן עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אתלטיקו רפאלה מארחת את סן מרטין דה טוקומן במסגרת ארגנטינאית שניה. סן מרטין דה טוקומן עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של סן מרטין דה טוקומן לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אתלטיקו רפאלה מארחת את סן מרטין דה טוקומן במסגרת ארגנטינאית שניה. סן מרטין דה טוקומן עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אתלטיקו רפאלה מארחת את סן מרטין דה טוקומן במסגרת ארגנטינאית שניה. סן מרטין דה טוקומן עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 240 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סן מרטין דה טוקומן עם מדד עוצמה כללי טוב יותר מאתלטיקו רפאלה ,למרות שהמשחק על פניו נראה שיהיה צמוד , סן מרטין דה טוקומן צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אתלטיקו רפאלה מארחת את סן מרטין דה טוקומן במסגרת ארגנטינאית שניה. סן מרטין דה טוקומן עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אתלטיקו רפאלה מארחת את סן מרטין דה טוקומן במסגרת ארגנטינאית שניה. סן מרטין דה טוקומן עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אתלטיקו רפאלה מארחת את סן מרטין דה טוקומן במסגרת ארגנטינאית שניה. סן מרטין דה טוקומן עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של סן מרטין דה טוקומן לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אתלטיקו רפאלה מארחת את סן מרטין דה טוקומן במסגרת ארגנטינאית שניה. סן מרטין דה טוקומן עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אתלטיקו רפאלה מארחת את סן מרטין דה טוקומן במסגרת ארגנטינאית שניה. סן מרטין דה טוקומן עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אתלטיקו רפאלה במשחק שבו יחסי הכוחות מול סן מרטין דה טוקומן נראים על פניו די שווים. על פי מדד עוצמה בית חוץ סן מרטין דה טוקומן נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אתלטיקו רפאלה מארחת את סן מרטין דה טוקומן במסגרת ארגנטינאית שניה. סן מרטין דה טוקומן עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אתלטיקו רפאלה מארחת את סן מרטין דה טוקומן במסגרת ארגנטינאית שניה. סן מרטין דה טוקומן עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סן מרטין דה טוקומן במשחק חוץ שווה כוחות מול אתלטיקו רפאלה , למרות שאתלטיקו רפאלה מארחת את המשחק , מדדי העוצמה הממוצע ומדד המומנטום המומצע של סן מרטין דה טוקומן טובים יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אתלטיקו רפאלה מארחת את סן מרטין דה טוקומן במסגרת ארגנטינאית שניה. סן מרטין דה טוקומן עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 240 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אתלטיקו רפאלה מארחת את סן מרטין דה טוקומן במסגרת ארגנטינאית שניה. סן מרטין דה טוקומן עם מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

1 X 2
3.15 2.55 1.85
33% 33% 33%
(8 ממליצים) (8 ממליצים) (8 ממליצים)

יום שני, תאריך 04 יולי 2022. משחק בין אתלטיקו רפאלה לסן מרטין דה טוקומן במסגרת הארגנטינאית שניה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
אתלטיקו רפאלה המארחת ממוקמת במקום ה-34 עם 18 נקודות ויחס שערים שלילי של -6 שערים (כובשת בממוצע למשחק 0.90 וסופגת 1.19 שערים) כאשר מנגד סן מרטין דה טוקומן האורחת ממוקמת במקום ה-2 עם 40 נקודות ויחס שערים חיובי של 11 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.25 וסופגת 0.70 שערים).
במשחקים האחרונים אתלטיקו רפאלה הפסידה פעם אחת (נגד טריסטן סוארז) ו-4 פעמים סיימה בתוצאת תיקו (נגד אגרופקואריו, קורדובה, סקאצ'יספס, מיטרה דה סנטיאגו) כאשר מנגד במשחקים האחרונים סן מרטין דה טוקומן ניצחה 3 פעמים (נגד גיירמו בראון, בראון דה אדרוג, טריסטן סוארז), ופעמיים סיימה בתוצאת תיקו (נגד קלאב אתלטיק צ'אקריטה ג'וניורס, דפנסורס).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה אתלטיקו רפאלה ניצחה 5 פעמים ומנגד סן מרטין דה טוקומן ניצחה פעם אחת ו-5 פעמים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -3 -2.00
סיכום כללי אתלטיקו רפאלה (10), סן מרטין דה טוקומן (10) -4 -0.60
סיכום בית חוץ אתלטיקו רפאלה (5), סן מרטין דה טוקומן (5) -2 -0.40
ראש בראש כללי אתלטיקו רפאלה (11) נגד סן מרטין דה טוקומן (11) 2 0.64
ראש בראש בית חוץ אתלטיקו רפאלה (4) נגד סן מרטין דה טוקומן (4) 4 0.50

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב אתלטיקו רפאלה סן מרטין דה טוקומן
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -1.33 1.67
סיכום כללי אתלטיקו רפאלה (10), סן מרטין דה טוקומן (10) -2 2
סיכום בית חוץ אתלטיקו רפאלה (5), סן מרטין דה טוקומן (5) -1 1
ראש בראש כללי אתלטיקו רפאלה (11) נגד סן מרטין דה טוקומן (11) 1 -1
ראש בראש בית חוץ אתלטיקו רפאלה (4) נגד סן מרטין דה טוקומן (4) 2 -2
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
21 11 10 מספר משחקים 10 10 20
3 0 3 נצחונות 7 4 11
9 4 5 תיקו 2 5 7
9 7 2 הפסדים 1 1 2
19 4 15 שערים שהבקיעו 11 14 25
25 16 9 שערים שספגו 5 9 14
6 3 3 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 7 4 11
9 8 1 מספר משחקים שלא הבקיעו 4 3 7
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
0.9 0.4 1.5 ממוצע שערים למשחק 1.1 1.4 1.3
1.2 1.5 0.9 ממוצע ספיגות למשחק 0.5 0.9 0.7
0.3 0.3 0.3 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.7 0.4 0.6
0.4 0.7 0.1 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.4 0.3 0.4
41" 20" 48" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 25" 22" 23"
39" 39" 39" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 33" 60" 53"
התפלגות זמני הבקעה
15.8%
0-15
16.7%
15.8%
15-30
29.2%
26.3%
30-45
16.7%
10.5%
45-60
20.8%
5.3%
60-75
4.2%
26.3%
75-90
12.5%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי אתלטיקו רפאלה (10), סן מרטין דה טוקומן (10) 1.80 2.5
סיכום בית חוץ אתלטיקו רפאלה (5), סן מרטין דה טוקומן (5) 1.80 2
ראש בראש כללי אתלטיקו רפאלה (11) נגד סן מרטין דה טוקומן (11) 2.45 3
ראש בראש בית חוץ אתלטיקו רפאלה (4) נגד סן מרטין דה טוקומן (4) 2.00 3
תאריך שעה 1 X 2
30/06/202211:003.252.451.90
30/06/202217:353.302.451.85
30/06/202221:503.152.501.85
01/07/202203:203.152.551.85
01/07/202211:453.202.601.80
02/07/202219:503.052.551.85
03/07/202206:353.002.601.90
03/07/202212:453.002.551.90
03/07/202216:103.152.551.85
03/07/202222:353.052.501.90
03/07/202222:403.152.551.85

ארגנטינאית שניה 03/07/2022 01:19

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1בלגראנו21154212 - 271549
  • נ
  • נ
  • ת
  • ת
  • נ
2סן מרטין דה טוקומן20117214 - 251140
  • נ
  • ת
  • נ
  • ת
  • נ
3קורדובה20107314 - 251137
  • נ
  • נ
  • ת
  • ה
  • נ
4אול בויס20811115 - 281335
  • ת
  • נ
  • ת
  • נ
  • ת
5בראון דה אדרוג2098318 - 26835
  • ת
  • ה
  • נ
  • ת
  • נ
6אסטודיאנטס ריו קווארטו2289522 - 24233
  • ת
  • נ
  • ת
  • נ
  • ה
7גימנסיה מנדוזה2088412 - 231132
  • ת
  • ת
  • ת
  • נ
  • ת
8אינדפנדיינטה ריברדביה2095620 - 29932
  • נ
  • ת
  • ת
  • נ
  • נ
9סן מרטין סן חואן2195721 - 26532
  • נ
  • נ
  • ת
  • נ
  • ת
10אלמאגרו2295822 - 20-232
  • ה
  • ה
  • נ
  • ת
  • ה
11דפורטיבו רייסטרה21710415 - 19431
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
  • ת
12גיירמו בראון2194818 - 20231
  • ה
  • נ
  • ת
  • נ
  • ת
13דפורטיבו מדרין2179522 - 29730
  • נ
  • ת
  • ת
  • ת
  • ה
14קלאב אתלטיק צ'אקריטה ג'וניורס2177728 - 31328
  • ה
  • ת
  • ה
  • ת
  • ה
15אסטודיאנטס2177719 - 18-128
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה
  • ה
16קאצ'ו פור אבר21512418 - 23527
  • ת
  • ת
  • ה
  • ת
  • ה
17מאיפו21612317 - 21427
  • ת
  • ת
  • נ
  • ת
  • ת
18דפנסורס2069519 - 20127
  • נ
  • ת
  • ת
  • נ
  • ת
19אגרופקואריו20511417 - 21426
  • ה
  • ת
  • ת
  • ת
  • ת
20קילמס2068624 - 26226
  • ת
  • ה
  • נ
  • ה
  • ה
21פרו קאריל2068620 - 18-226
  • ת
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
22חימנסיה חוחוי2067724 - 21-325
  • ת
  • נ
  • ת
  • נ
  • ה
23נואבה שיקגו2259828 - 21-724
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת
  • ת
24אלבראדו2166932 - 20-1224
  • ה
  • ה
  • נ
  • ה
  • ת
25דפורטיבו מורון21411613 - 13023
  • ת
  • ת
  • נ
  • ה
  • ת
26מיטרה דה סנטיאגו2057822 - 21-122
  • ה
  • נ
  • נ
  • ת
  • ת
27גואמס2057817 - 15-222
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
  • נ
28אלמירנטה21410728 - 22-622
  • ת
  • ה
  • ת
  • ת
  • ה
29טמפרליי2157926 - 18-822
  • נ
  • ה
  • ת
  • ת
  • ת
30סקאצ'יספס20312519 - 17-221
  • ת
  • ת
  • נ
  • ת
  • ת
31קלאב אטלנטה2149822 - 18-421
  • ת
  • ה
  • ה
  • ה
  • נ
32פלנדירה2047927 - 21-619
  • ה
  • ת
  • נ
  • נ
  • ה
33סן טלמו2047935 - 20-1519
  • ה
  • נ
  • ה
  • ת
  • ה
34אתלטיקו רפאלה2139925 - 19-618
  • ה
  • ת
  • ת
  • ת
  • ת
35טריסטן סוארז20371029 - 22-716
  • נ
  • ה
  • נ
  • ה
  • ה
36וייה דלמינה20210834 - 22-1216
  • ה
  • ת
  • ה
  • ת
  • ה
37טנדיל21271235 - 14-2113
  • נ
  • ה
  • ה
  • ת
  • ה
* לקבוצת Deportivo Maipu הופחתו 3 נק'

אתלטיקו רפאלה

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
26/06/2022 טריסטן סוארז נגד אתלטיקו רפאלה הפסד 4 : 0
18/06/2022 אתלטיקו רפאלה נגד אגרופקואריו תיקו 2 : 2
11/06/2022 קורדובה נגד אתלטיקו רפאלה תיקו 0 : 0
05/06/2022 אתלטיקו רפאלה נגד סקאצ'יספס תיקו 1 : 1
29/05/2022 מיטרה דה סנטיאגו נגד אתלטיקו רפאלה תיקו 2 : 2
22/05/2022 אתלטיקו רפאלה נגד פרו קאריל הפסד 0 : 1
15/05/2022 אינדפנדיינטה ריברדביה נגד אתלטיקו רפאלה הפסד 1 : 0
07/05/2022 אתלטיקו רפאלה נגד קילמס הפסד 1 : 2
02/05/2022 מאיפו נגד אתלטיקו רפאלה תיקו 0 : 0
24/04/2022 אתלטיקו רפאלה נגד נואבה שיקגו תיקו 1 : 1

סן מרטין דה טוקומן

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
26/06/2022 סן מרטין דה טוקומן נגד גיירמו בראון ארגנטינאית שניה נצחון 1 : 0
19/06/2022 קלאב אתלטיק צ'אקריטה ג'וניורס נגד סן מרטין דה טוקומן ארגנטינאית שניה תיקו 0 : 0
14/06/2022 סן מרטין דה טוקומן נגד בראון דה אדרוג ארגנטינאית שניה נצחון 2 : 1
07/06/2022 דפנסורס נגד סן מרטין דה טוקומן ארגנטינאית שניה תיקו 0 : 0
23/05/2022 סן מרטין דה טוקומן נגד טריסטן סוארז ארגנטינאית שניה נצחון 1 : 0
14/05/2022 אגרופקואריו נגד סן מרטין דה טוקומן ארגנטינאית שניה תיקו 1 : 1
10/05/2022 סן מרטין דה טוקומן נגד קורדובה ארגנטינאית שניה תיקו 0 : 0
02/05/2022 סקאצ'יספס נגד סן מרטין דה טוקומן ארגנטינאית שניה ניצחון 0 : 2
27/04/2022 קילמס נגד סן מרטין דה טוקומן גביע הליגה הפסד 2 : 0
23/04/2022 סן מרטין דה טוקומן נגד מיטרה דה סנטיאגו ארגנטינאית שניה הפסד 0 : 4

אתלטיקו רפאלה נגד סן מרטין דה טוקומן

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
14/12/2020 ארגנטינאית שניה סן מרטין דה טוקומן נגד אתלטיקו רפאלה אתלטיקו רפאלה 0 : 3
20/10/2019 ארגנטינאית שניה סן מרטין דה טוקומן נגד אתלטיקו רפאלה סן מרטין דה טוקומן 3 : 0
04/11/2017 ארגנטינאית שניה סן מרטין דה טוקומן נגד אתלטיקו רפאלה אתלטיקו רפאלה 0 : 2
12/03/2011 ארגנטינאית שניה אתלטיקו רפאלה נגד סן מרטין דה טוקומן אתלטיקו רפאלה 2 : 1
05/09/2010 ארגנטינאית שניה סן מרטין דה טוקומן נגד אתלטיקו רפאלה אתלטיקו רפאלה 0 : 3
24/04/2010 ארגנטינאית שניה אתלטיקו רפאלה נגד סן מרטין דה טוקומן תיקו 0 : 0
14/11/2009 ארגנטינאית שניה סן מרטין דה טוקומן נגד אתלטיקו רפאלה תיקו 2 : 2
14/06/2008 ארגנטינאית שניה סן מרטין דה טוקומן נגד אתלטיקו רפאלה תיקו 1 : 1
09/12/2007 ארגנטינאית שניה אתלטיקו רפאלה נגד סן מרטין דה טוקומן אתלטיקו רפאלה 1 : 0
14/04/2007 ארגנטינאית שניה אתלטיקו רפאלה נגד סן מרטין דה טוקומן תיקו 2 : 2
19/10/2006 ארגנטינאית שניה סן מרטין דה טוקומן נגד אתלטיקו רפאלה תיקו 1 : 1
1Ramiro Macagno
6Gastón Suso
2Abel Masuero
3Gianfranco Ferrero
4Lucas Blondel
5 Romero
7Agustín Nadruz
10Ángelo Martino
8Enzo Copetti
11 Albertengo
9Matias Quiroga
1Ignacio Arce
2Brian Luciatti
6Rodrigo Moreira
3 Diarte
4Pier Barrios
10Claudio Mosca
8Matías Fissore
5Juan Mercier
9Ramiro Costa
11Nicolás Castro
7Gonzalo Rodríguez

2-4-4

4-2-4

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס