סין

כדורגל - סין - סינית ראשונה

71. הסתיים צ'נגדו בטר סיטי - שאנדונג טיישן S,D 1.75 3.25 2.70 0 - 1 מידע נוסף
  • ABCD

    צנגדו בטר סיטי במשחק שווה כוחות מול שאנדונג טיישן , אך מכיוון שצנגדו בטר סיטי מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד מומנטום הכללי שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 150 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    צנגדו בטר סיטי מארחת את שאנדונג טיישן במסגרת סינית ראשונה. צנגדו בטר סיטי עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעהשל תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    צנגדו בטר סיטי מארחת את שאנדונג טיישן במסגרת סינית ראשונה. צנגדו בטר סיטי עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    צנגדו בטר סיטי במשחק יחסית לא קל מול שאנדונג טיישן , על פי מדד מומנטום הממוצע ביחד עם העובדה שצנגדו בטר סיטי לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    צנגדו בטר סיטי מארחת את שאנדונג טיישן במסגרת סינית ראשונה. צנגדו בטר סיטי עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    צנגדו בטר סיטי מארחת את שאנדונג טיישן במסגרת סינית ראשונה. צנגדו בטר סיטי עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    צנגדו בטר סיטי מארחת את שאנדונג טיישן במסגרת סינית ראשונה. צנגדו בטר סיטי עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 60 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    צנגדו בטר סיטי מארחת את שאנדונג טיישן במסגרת סינית ראשונה. צנגדו בטר סיטי עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    צנגדו בטר סיטי מארחת את שאנדונג טיישן במסגרת סינית ראשונה. צנגדו בטר סיטי עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    צנגדו בטר סיטי במשחק לא קל מול שאנדונג טיישן , אך מכיוון שצנגדו בטר סיטי מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד עוצמה כללי שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    צנגדו בטר סיטי מארחת את שאנדונג טיישן במסגרת סינית ראשונה. צנגדו בטר סיטי עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעהשל תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    צנגדו בטר סיטי מארחת את שאנדונג טיישן במסגרת סינית ראשונה. צנגדו בטר סיטי עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    צנגדו בטר סיטי מארחת את שאנדונג טיישן במסגרת סינית ראשונה. צנגדו בטר סיטי עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של צנגדו בטר סיטי לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 60 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    צנגדו בטר סיטי מארחת את שאנדונג טיישן במסגרת סינית ראשונה. צנגדו בטר סיטי עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעהשל תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    צנגדו בטר סיטי מארחת את שאנדונג טיישן במסגרת סינית ראשונה. צנגדו בטר סיטי עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 120 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    צנגדו בטר סיטי מארחת את שאנדונג טיישן במסגרת סינית ראשונה. צנגדו בטר סיטי עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של צנגדו בטר סיטי שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של צנגדו בטר סיטי.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    צנגדו בטר סיטי מארחת את שאנדונג טיישן במסגרת סינית ראשונה. צנגדו בטר סיטי עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של צנגדו בטר סיטי. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    צנגדו בטר סיטי מארחת את שאנדונג טיישן במסגרת סינית ראשונה. צנגדו בטר סיטי עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של צנגדו בטר סיטי. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    צנגדו בטר סיטי במשחק שווה כוחות מול שאנדונג טיישן , אך מכיוון שצנגדו בטר סיטי מארחת את המשחק יחד עם העובדה שכל מדד מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    צנגדו בטר סיטי מארחת את שאנדונג טיישן במסגרת סינית ראשונה. צנגדו בטר סיטי עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    צנגדו בטר סיטי מארחת את שאנדונג טיישן במסגרת סינית ראשונה. צנגדו בטר סיטי עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    צנגדו בטר סיטי עם כל מדדי העוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר משאנדונג טיישן , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    צנגדו בטר סיטי מארחת את שאנדונג טיישן במסגרת סינית ראשונה. צנגדו בטר סיטי עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    צנגדו בטר סיטי מארחת את שאנדונג טיישן במסגרת סינית ראשונה. צנגדו בטר סיטי עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

1 X 2
1.75 3.25 2.70
32% 36% 32%
(8 ממליצים) (9 ממליצים) (8 ממליצים)

יום שישי, תאריך 26 אפריל 2024. משחק בין צ'נגדו בטר סיטי לשאנדונג טיישן במסגרת הסינית ראשונה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
צ'נגדו בטר סיטי המארחת ממוקמת במקום ה-2 עם 18 נקודות ויחס שערים חיובי של 9 שערים (כובשת בממוצע למשחק 2.00 וסופגת 0.71 שערים) כאשר מנגד שאנדונג טיישן האורחת ממוקמת במקום ה-7 עם 11 נקודות ויחס שערים חיובי של 2 שערים (כובשת בממוצע למשחק 2.00 וסופגת 1.71 שערים).
צ'נגדו בטר סיטי נמצאת במומנטום חיובי מאוד עם רצף של 5 ניצחונות רצופים במשחקים האחרונים (נגד סיצ'ואן ג'יוניו,צ'אנגצ'ון יאטיי,ז'גיאנג פרופשיונל,טיאנג'ין טדה,ננטונג ז'יון) כאשר מנגד במשחקים האחרונים שאנדונג טיישן ניצחה פעמיים (נגד קנגז'ו מייטי ליונס, קינגדאו ג'ונון), הפסידה פעמיים (נגד שנחאי פורט, שנחאי שנהואה) ופעם אחת סיימה בתוצאת תיקו (נגד חנאן ג'יין-יה).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה צ'נגדו בטר סיטי ניצחה פעמיים ומנגד שאנדונג טיישן ניצחה פעם אחת ופעם אחת סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 3.67 1.33
סיכום כללי צ'נגדו בטר סיטי (10), שאנדונג טיישן (10) 4 1.60
סיכום בית חוץ צ'נגדו בטר סיטי (5), שאנדונג טיישן (5) 6 2.60
ראש בראש כללי צ'נגדו בטר סיטי (4) נגד שאנדונג טיישן (4) 4 0.25
ראש בראש בית חוץ צ'נגדו בטר סיטי (2) נגד שאנדונג טיישן (2) 2 0.50

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב צ'נגדו בטר סיטי שאנדונג טיישן
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 4.00 0.33
סיכום כללי צ'נגדו בטר סיטי (10), שאנדונג טיישן (10) 5 1
סיכום בית חוץ צ'נגדו בטר סיטי (5), שאנדונג טיישן (5) 5 -1
ראש בראש כללי צ'נגדו בטר סיטי (4) נגד שאנדונג טיישן (4) 2 -2
ראש בראש בית חוץ צ'נגדו בטר סיטי (2) נגד שאנדונג טיישן (2) 1 -1
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
7 3 4 מספר משחקים 5 2 7
6 2 4 נצחונות 2 1 3
0 0 0 תיקו 2 0 2
1 1 0 הפסדים 1 1 2
14 5 9 שערים שהבקיעו 10 4 14
5 4 1 שערים שספגו 8 4 12
3 0 3 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 1 1 2
1 1 0 מספר משחקים שלא הבקיעו 2 0 2
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
2.0 1.7 2.3 ממוצע שערים למשחק 2.0 2.0 2.0
0.7 1.3 0.3 ממוצע ספיגות למשחק 1.6 2.0 1.7
0.4 0.0 0.8 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.2 0.5 0.3
0.1 0.3 0.0 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.4 0.0 0.3
42" 67" 24" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 29" 56" 40"
60" 68" 26" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 64" 6" 52"
התפלגות זמני הבקעה
7.1%
0-15
14.3%
14.3%
15-30
21.4%
14.3%
30-45
14.3%
21.4%
45-60
14.3%
7.1%
60-75
21.4%
35.7%
75-90
14.3%
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי צ'נגדו בטר סיטי (10), שאנדונג טיישן (10) 3.20 4.5
סיכום בית חוץ צ'נגדו בטר סיטי (5), שאנדונג טיישן (5) 3.10 5.5
ראש בראש כללי צ'נגדו בטר סיטי (4) נגד שאנדונג טיישן (4) 2.75 1
ראש בראש בית חוץ צ'נגדו בטר סיטי (2) נגד שאנדונג טיישן (2) 3.50 4
תאריך שעה 1 X 2
24/04/202415:052.102.852.35
24/04/202421:302.052.852.45
25/04/202401:252.102.852.35
25/04/202402:052.052.852.45
25/04/202405:052.002.852.50
25/04/202411:551.952.952.50
26/04/202405:451.902.952.55
26/04/202411:501.903.052.50
26/04/202412:301.903.152.50
26/04/202413:401.903.152.45
26/04/202413:551.753.252.70

סינית ראשונה 26/04/2024 19:33

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1שנחאי שנהואה76103 - 161319
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
  • נ
2צ'נגדו בטר סיטי76015 - 14918
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
3שנחאי פורט64207 - 15814
  • נ
  • נ
  • ת
  • נ
  • ת
4קנגז'ו מייטי ליונס741212 - 12013
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
  • ת
5בייג'ין גואן73316 - 11512
  • נ
  • ת
  • ה
  • ת
  • נ
6טיאנג'ין טדה73228 - 13511
  • ה
  • ת
  • נ
  • ה
  • נ
7שאנדונג טיישן732212 - 14211
  • נ
  • ה
  • ת
  • נ
  • ה
8ז'גיאנג פרופשיונל731310 - 7-310
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
  • נ
9סיצ'ואן ג'יוניו722312 - 8-48
  • ה
  • ת
  • נ
  • נ
  • ת
10חנאן ג'יין-יה714211 - 8-37
  • נ
  • ת
  • ת
  • ה
  • ה
11קינגדאו יות' איילנד721414 - 8-67
  • ה
  • ה
  • ה
  • נ
  • נ
12וואן טרי טאונס712413 - 8-55
  • ת
  • ת
  • ה
  • ה
  • ה
13ננטונג ז'יון712411 - 4-75
  • ה
  • ת
  • ה
  • נ
  • ה
14קינגדאו ג'ונון71156 - 2-44
  • ה
  • נ
  • ת
  • ה
  • ה
15צ'אנגצ'ון יאטיי711511 - 5-64
  • ת
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
16מייז'ו האקה60337 - 3-43
  • ת
  • ת
  • ה
  • ה
  • ת

צ'נגדו בטר סיטי

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
20/04/2024 צ'נגדו בטר סיטי נגד סיצ'ואן ג'יוניו נצחון 3 : 1
14/04/2024 צ'אנגצ'ון יאטיי נגד צ'נגדו בטר סיטי ניצחון 1 : 2
10/04/2024 צ'נגדו בטר סיטי נגד ז'גיאנג פרופשיונל נצחון 3 : 0
06/04/2024 טיאנג'ין טדה נגד צ'נגדו בטר סיטי ניצחון 2 : 3
30/03/2024 צ'נגדו בטר סיטי נגד ננטונג ז'יון נצחון 1 : 0
10/03/2024 קנגז'ו מייטי ליונס נגד צ'נגדו בטר סיטי הפסד 1 : 0
02/03/2024 צ'נגדו בטר סיטי נגד קינגדאו ג'ונון נצחון 2 : 0
04/11/2023 צ'נגדו בטר סיטי נגד מייז'ו האקה נצחון 3 : 0
29/10/2023 בייג'ין גואן נגד צ'נגדו בטר סיטי ניצחון 2 : 3
29/09/2023 טיאנג'ין טדה נגד צ'נגדו בטר סיטי תיקו 2 : 2

שאנדונג טיישן

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
20/04/2024 שאנדונג טיישן נגד קנגז'ו מייטי ליונס סינית ראשונה נצחון 4 : 1
14/04/2024 שנחאי פורט נגד שאנדונג טיישן סינית ראשונה הפסד 4 : 3
09/04/2024 שאנדונג טיישן נגד חנאן ג'יין-יה סינית ראשונה תיקו 2 : 2
05/04/2024 קינגדאו ג'ונון נגד שאנדונג טיישן סינית ראשונה ניצחון 0 : 1
31/03/2024 שאנדונג טיישן נגד שנחאי שנהואה סינית ראשונה הפסד 0 : 3
13/03/2024 יוקוהמה מרינוס נגד שאנדונג טיישן ליגת האלופות האסיאתית הפסד 1 : 0
09/03/2024 שאנדונג טיישן נגד בייג'ין גואן סינית ראשונה תיקו 0 : 0
06/03/2024 שאנדונג טיישן נגד יוקוהמה מרינוס ליגת האלופות האסיאתית הפסד 1 : 2
20/02/2024 קווסאקי פרונטלה נגד שאנדונג טיישן ליגת האלופות האסיאתית ניצחון 2 : 4
13/12/2023 יוקוהמה מרינוס נגד שאנדונג טיישן ליגת האלופות האסיאתית הפסד 3 : 0

צ'נגדו בטר סיטי נגד שאנדונג טיישן

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
08/08/2023 סינית ראשונה שאנדונג טיישן נגד צ'נגדו בטר סיטי צ'נגדו בטר סיטי 0 : 1
10/05/2023 סינית ראשונה צ'נגדו בטר סיטי נגד שאנדונג טיישן תיקו 2 : 2
21/11/2022 סינית ראשונה צ'נגדו בטר סיטי נגד שאנדונג טיישן צ'נגדו בטר סיטי 2 : 1
21/08/2022 סינית ראשונה שאנדונג טיישן נגד צ'נגדו בטר סיטי שאנדונג טיישן 2 : 1

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

72. הסתיים צ'נגדו רונגצ'נג - שאנדונג טיישן (1+) S,D 2.75 3.75 1.60 0 - 1 מידע נוסף
73. הסתיים סך הכל שערים טווחים (2-3) צ'נגדו רונגצ'נג - שאנדונג טיישן S,D 6.60 2.20 1.60 1 מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס