שבדיה

כדורגל - שבדיה - שבדית שניה

139. הסתיים טרלבורג - בראג S,D 2.40 2.80 2.05 1 - 0 מידע נוסף
  • ABCD

    טרלבורג מארחת את בראג במסגרת שבדית שניה. בראג עם מדד מומנטום כללי טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טרלבורג מארחת את בראג במסגרת שבדית שניה. בראג עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טרלבורג מארחת את בראג במסגרת שבדית שניה. בראג עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טרלבורג עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר מבראג , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טרלבורג מארחת את בראג במסגרת שבדית שניה. טרלבורג עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה למרות שהמשחק נראה על הנייר שווה כוחות.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טרלבורג מארחת את בראג במסגרת שבדית שניה. טרלבורג עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טרלבורג מארחת את בראג במסגרת שבדית שניה. טרלבורג עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טרלבורג מארחת את בראג במסגרת שבדית שניה. טרלבורג עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טרלבורג מארחת את בראג במסגרת שבדית שניה. טרלבורג עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טרלבורג מארחת את בראג במסגרת שבדית שניה. טרלבורג עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה למרות שהמשחק נראה על הנייר שווה כוחות.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 180 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טרלבורג במשחק יחסית לא קל מול בראג , על פי מדד מומנטום בית חוץ ביחד עם העובדה שטרלבורג לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טרלבורג מארחת את בראג במסגרת שבדית שניה. טרלבורג עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טרלבורג מארחת את בראג במסגרת שבדית שניה. טרלבורג עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טרלבורג מארחת את בראג במסגרת שבדית שניה. טרלבורג עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טרלבורג מארחת את בראג במסגרת שבדית שניה. טרלבורג עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טרלבורג במשחק יחסית לא קל מול בראג , על פי מדד מומנטום ראש בראש ביחד עם העובדה שטרלבורג לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 180 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טרלבורג מארחת את בראג במסגרת שבדית שניה. טרלבורג עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טרלבורג מארחת את בראג במסגרת שבדית שניה. טרלבורג עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    בראג עם מדד עוצמה כללית טוב יותר מטרלבורג , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טרלבורג מארחת את בראג במסגרת שבדית שניה. בראג עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טרלבורג מארחת את בראג במסגרת שבדית שניה. בראג עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון של המארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טרלבורג מארחת את בראג במסגרת שבדית שניה. טרלבורג עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה למרות שהמשחק נראה על הנייר שווה כוחות.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טרלבורג מארחת את בראג במסגרת שבדית שניה. טרלבורג עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קבוצהמארחת} מארחת את בראג במסגרת שבדית שניה. טרלבורג עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טרלבורג עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר מבראג , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טרלבורג מארחת את בראג במסגרת שבדית שניה. טרלבורג עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טרלבורג מארחת את בראג במסגרת שבדית שניה. טרלבורג עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

1 X 2
2.40 2.80 2.05
33% 33% 33%
(9 ממליצים) (9 ממליצים) (9 ממליצים)

יום שני, תאריך 17 יוני 2024. משחק בין טרלבורג לבראג במסגרת השבדית שניה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
טרלבורג המארחת ממוקמת במקום ה-8 עם 15 נקודות ויחס שערים שלילי של -1 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.00 וסופגת 1.09 שערים) כאשר מנגד בראג האורחת ממוקמת במקום ה-6 עם 18 נקודות ויחס שערים חיובי של 2 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.00 וסופגת 0.82 שערים).
במשחקים האחרונים טרלבורג ניצחה פעמיים (נגד סנדסבאל, אורגריטה), הפסידה פעם אחת (נגד לנדסקרונה) ופעמיים סיימה בתוצאת תיקו (נגד הלסינגבורג, אוטסיקטנס) כאשר מנגד במשחקים האחרונים בראג ניצחה פעמיים (נגד אוסטרס, אוסטרסונדס), הפסידה פעמיים (נגד אוטסיקטנס, דגרפורס) ופעם אחת סיימה בתוצאת תיקו (נגד אודוולד).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה טרלבורג ניצחה 4 פעמים ומנגד בראג ניצחה 4 פעמים ו-6 פעמים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 2 0.33
סיכום כללי טרלבורג (10), בראג (10) -2 -0.20
סיכום בית חוץ טרלבורג (5), בראג (5) 3 0.40
ראש בראש כללי טרלבורג (14) נגד בראג (14) 4 -0.21
ראש בראש בית חוץ טרלבורג (7) נגד בראג (7) 4 0.29

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב טרלבורג בראג
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 1.33 -0.67
סיכום כללי טרלבורג (10), בראג (10) -1 1
סיכום בית חוץ טרלבורג (5), בראג (5) 2 -1
ראש בראש כללי טרלבורג (14) נגד בראג (14) 2 -2
ראש בראש בית חוץ טרלבורג (7) נגד בראג (7) 2 -2
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
11 5 6 מספר משחקים 5 6 11
4 2 2 נצחונות 3 2 5
3 0 3 תיקו 1 2 3
4 3 1 הפסדים 1 2 3
11 3 8 שערים שהבקיעו 5 6 11
12 5 7 שערים שספגו 3 6 9
3 1 2 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 2 1 3
4 3 1 מספר משחקים שלא הבקיעו 1 1 2
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.0 0.6 1.3 ממוצע שערים למשחק 1.0 1.0 1.0
1.1 1.0 1.2 ממוצע ספיגות למשחק 0.6 1.0 0.8
0.3 0.2 0.3 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.4 0.2 0.3
0.4 0.6 0.2 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.2 0.2 0.2
35" 48" 30" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 45" 66" 57"
45" 44" 46" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 18" 63" 46"
התפלגות זמני הבקעה
0-15
15-30
30-45
45-60
60-75
75-90
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי טרלבורג (10), בראג (10) 1.90 1.5
סיכום בית חוץ טרלבורג (5), בראג (5) 2.20 3
ראש בראש כללי טרלבורג (14) נגד בראג (14) 2.64 2
ראש בראש בית חוץ טרלבורג (7) נגד בראג (7) 2.57 1
תאריך שעה 1 X 2
16/06/202415:052.353.002.05
16/06/202421:202.302.952.05
17/06/202410:302.352.902.05
17/06/202418:102.402.902.05
17/06/202420:052.402.802.05

שבדית שניה 17/06/2024 20:05

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1לנדסקרונה128317 - 201327
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
  • ת
2דגרפורס1264213 - 21822
  • נ
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
3סנדויקנס1263313 - 17421
  • נ
  • נ
  • נ
  • ת
  • נ
4אוסטרס1255210 - 16620
  • ת
  • ה
  • נ
  • נ
  • ת
5אוטסיקטנס1254311 - 14319
  • ה
  • ה
  • נ
  • נ
  • ת
6בראג115339 - 11218
  • נ
  • ה
  • ה
  • ת
  • נ
7הלסינגבורג1245311 - 13217
  • נ
  • נ
  • ה
  • ה
  • ת
8טרלבורג1143412 - 11-115
  • ה
  • נ
  • נ
  • ת
  • ת
9סקובדה1243515 - 9-615
  • ה
  • ת
  • ה
  • נ
  • נ
10גפלה1234519 - 17-213
  • ה
  • ה
  • נ
  • ה
  • נ
11אוסטרסונדס1234515 - 11-413
  • ת
  • ה
  • נ
  • נ
  • ה
12אודוולד1234516 - 11-513
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה
  • ת
13אורברו1233616 - 12-412
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה
  • ת
14וארברג1233618 - 13-512
  • נ
  • ת
  • ת
  • נ
  • ה
15אורגריטה1224619 - 15-410
  • ת
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
16סנדסבאל1223717 - 10-79
  • ת
  • ה
  • ה
  • ת
  • ה

טרלבורג

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
01/06/2024 לנדסקרונה נגד טרלבורג הפסד 2 : 0
27/05/2024 טרלבורג נגד סנדסבאל נצחון 3 : 2
22/05/2024 אורגריטה נגד טרלבורג ניצחון 1 : 2
17/05/2024 טרלבורג נגד הלסינגבורג תיקו 0 : 0
11/05/2024 טרלבורג נגד אוטסיקטנס תיקו 2 : 2
06/05/2024 וארברג נגד טרלבורג ניצחון 0 : 1
29/04/2024 טרלבורג נגד דגרפורס תיקו 1 : 1
20/04/2024 סקובדה נגד טרלבורג הפסד 1 : 0
14/04/2024 טרלבורג נגד סנדויקנס נצחון 1 : 0
06/04/2024 אוסטרסונדס נגד טרלבורג הפסד 1 : 0

בראג

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
01/06/2024 בראג נגד אוסטרס שבדית שניה נצחון 1 : 0
27/05/2024 אוטסיקטנס נגד בראג שבדית שניה הפסד 1 : 0
23/05/2024 בראג נגד דגרפורס שבדית שניה הפסד 0 : 1
18/05/2024 אודוולד נגד בראג שבדית שניה תיקו 1 : 1
12/05/2024 בראג נגד אוסטרסונדס שבדית שניה נצחון 2 : 1
04/05/2024 סנדויקנס נגד בראג שבדית שניה ניצחון 0 : 1
28/04/2024 אורברו נגד בראג שבדית שניה הפסד 2 : 1
21/04/2024 בראג נגד לנדסקרונה שבדית שניה תיקו 1 : 1
15/04/2024 אורגריטה נגד בראג שבדית שניה ניצחון 1 : 2
01/04/2024 בראג נגד וארברג שבדית שניה נצחון 1 : 0

טרלבורג נגד בראג

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
16/09/2023 שבדית שניה בראג נגד טרלבורג תיקו 1 : 1
05/06/2023 שבדית שניה טרלבורג נגד בראג טרלבורג 1 : 0
18/09/2022 שבדית שניה בראג נגד טרלבורג טרלבורג 1 : 2
30/04/2022 שבדית שניה טרלבורג נגד בראג תיקו 2 : 2
11/09/2021 שבדית שניה טרלבורג נגד בראג טרלבורג 3 : 1
24/07/2021 שבדית שניה בראג נגד טרלבורג טרלבורג 0 : 1
11/09/2020 שבדית שניה טרלבורג נגד בראג בראג 0 : 1
03/08/2020 שבדית שניה בראג נגד טרלבורג בראג 3 : 0
06/10/2019 שבדית שניה טרלבורג נגד בראג תיקו 2 : 2
15/06/2019 שבדית שניה בראג נגד טרלבורג בראג 2 : 0
13/08/2012 שבדית שניה בראג נגד טרלבורג בראג 3 : 1
16/05/2012 שבדית שניה טרלבורג נגד בראג תיקו 1 : 1
17/08/2002 שבדית שניה טרלבורג נגד בראג תיקו 1 : 1
01/06/2002 שבדית שניה בראג נגד טרלבורג תיקו 2 : 2

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

140. הסתיים טרלבורג (1+) - בראג 1.40 3.50 3.80 1 - 0 מידע נוסף
141. הסתיים מעל/מתחת שערים (2.5) טרלבורג - בראג 1.60 1.70 1 מידע נוסף
142. הסתיים מחצית ראשונה טרלבורג - בראג 2.90 1.95 2.55 0 - 0 מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס