אסטוניה

כדורגל - אסטוניה - אסטונית ראשונה

69. הסתיים פארנו ואפרוס - טאלינה קאלב S,D 2.00 2.90 2.45 0 - 1 מידע נוסף
  • ABCD

    פארנו ואפרוס מארחת את טאלינה קאלב במסגרת אסטונית ראשונה. פארנו ואפרוס עם מדד מומנטום כללי טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה למרות שהמשחק נראה על הנייר שווה כוחות.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פארנו ואפרוס במשחק יחסית לא קל מול טאלינה קאלב , על פי מדד מומנטום הכללי ביחד עם העובדה שפארנו ואפרוס לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פארנו ואפרוס מארחת את טאלינה קאלב במסגרת אסטונית ראשונה. פארנו ואפרוס עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פארנו ואפרוס מארחת את טאלינה קאלב במסגרת אסטונית ראשונה. פארנו ואפרוס עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פארנו ואפרוס מארחת את טאלינה קאלב במסגרת אסטונית ראשונה. פארנו ואפרוס עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פארנו ואפרוס מארחת את טאלינה קאלב במסגרת אסטונית ראשונה. פארנו ואפרוס עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פארנו ואפרוס מארחת את טאלינה קאלב במסגרת אסטונית ראשונה. פארנו ואפרוס עם מדד מומנטום כללי טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה למרות שהמשחק נראה על הנייר שווה כוחות.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פארנו ואפרוס במשחק יחסית לא קל מול טאלינה קאלב , על פי מדד מומנטום הממוצע ביחד עם העובדה שפארנו ואפרוס לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פארנו ואפרוס במשחק שווה כוחות מול טאלינה קאלב , אך מכיוון שפארנו ואפרוס מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד מומנטום הממוצע שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פארנו ואפרוס מארחת את טאלינה קאלב במסגרת אסטונית ראשונה. פארנו ואפרוס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פארנו ואפרוס מארחת את טאלינה קאלב במסגרת אסטונית ראשונה. פארנו ואפרוס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פארנו ואפרוס מארחת את טאלינה קאלב במסגרת אסטונית ראשונה. פארנו ואפרוס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פארנו ואפרוס מארחת את טאלינה קאלב במסגרת אסטונית ראשונה. פארנו ואפרוס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פארנו ואפרוס במשחק שווה כוחות מול טאלינה קאלב , אך מכיוון שפארנו ואפרוס מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד מומנטום בית חוץ שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 180 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פארנו ואפרוס עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר מטאלינה קאלב , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פארנו ואפרוס מארחת את טאלינה קאלב במסגרת אסטונית ראשונה. פארנו ואפרוס עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פארנו ואפרוס מארחת את טאלינה קאלב במסגרת אסטונית ראשונה. פארנו ואפרוס עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פארנו ואפרוס מארחת את טאלינה קאלב במסגרת אסטונית ראשונה. פארנו ואפרוס עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פארנו ואפרוס מארחת את טאלינה קאלב במסגרת אסטונית ראשונה. פארנו ואפרוס עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טאלינה קאלב במשחק חוץ יחסית לא קל מול פארנו ואפרוס , על פי מדד המומנטום ראש בראש טאלינה קאלב אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טאלינה קאלב במשחק חוץ שווה כוחות מול פארנו ואפרוס , למרות שפארנו ואפרוס מארחת את המשחק , מדד המומנטום ראש בראש של טאלינה קאלב טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פארנו ואפרוס מארחת את טאלינה קאלב במסגרת אסטונית ראשונה. טאלינה קאלב עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פארנו ואפרוס מארחת את טאלינה קאלב במסגרת אסטונית ראשונה. טאלינה קאלב עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פארנו ואפרוס מארחת את טאלינה קאלב במסגרת אסטונית ראשונה. טאלינה קאלב עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פארנו ואפרוס מארחת את טאלינה קאלב במסגרת אסטונית ראשונה. טאלינה קאלב עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פארנו ואפרוס עם מדד עוצמה כללית טוב יותר מטאלינה קאלב , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פארנו ואפרוס מארחת את טאלינה קאלב במסגרת אסטונית ראשונה. פארנו ואפרוס עם מדד עוצמה כללית טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה למרות שהמשחק נראה על הנייר שווה כוחות.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פארנו ואפרוס מארחת את טאלינה קאלב במסגרת אסטונית ראשונה. פארנו ואפרוס עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פארנו ואפרוס מארחת את טאלינה קאלב במסגרת אסטונית ראשונה. פארנו ואפרוס עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פארנו ואפרוס מארחת את טאלינה קאלב במסגרת אסטונית ראשונה. פארנו ואפרוס עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פארנו ואפרוס מארחת את טאלינה קאלב במסגרת אסטונית ראשונה. פארנו ואפרוס עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פארנו ואפרוס במשחק שווה כוחות מול טאלינה קאלב , אך מכיוון שפארנו ואפרוס מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד עוצמה ממוצע שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פארנו ואפרוס עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר מטאלינה קאלב , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פארנו ואפרוס מארחת את טאלינה קאלב במסגרת אסטונית ראשונה. פארנו ואפרוס עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פארנו ואפרוס מארחת את טאלינה קאלב במסגרת אסטונית ראשונה. פארנו ואפרוס עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קבוצהמארחת} מארחת את טאלינה קאלב במסגרת אסטונית ראשונה. פארנו ואפרוס עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קבוצהמארחת} מארחת את טאלינה קאלב במסגרת אסטונית ראשונה. פארנו ואפרוס עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    טאלינה קאלב במשחק חוץ שווה כוחות מול פארנו ואפרוס , למרות שפארנו ואפרוס מארחת את המשחק , מדד העוצמה ראש בראש של טאלינה קאלב טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פארנו ואפרוס מארחת את טאלינה קאלב במסגרת אסטונית ראשונה. טאלינה קאלב עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פארנו ואפרוס מארחת את טאלינה קאלב במסגרת אסטונית ראשונה. טאלינה קאלב עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פארנו ואפרוס מארחת את טאלינה קאלב במסגרת אסטונית ראשונה. טאלינה קאלב עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פארנו ואפרוס מארחת את טאלינה קאלב במסגרת אסטונית ראשונה. פארנו ואפרוס עם מדד מומנטום כללי טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה למרות שהמשחק נראה על הנייר שווה כוחות.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פארנו ואפרוס מארחת את טאלינה קאלב במסגרת אסטונית ראשונה. פארנו ואפרוס עם מדד מומנטום כללי טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה למרות שהמשחק נראה על הנייר שווה כוחות.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    פארנו ואפרוס מארחת את טאלינה קאלב במסגרת אסטונית ראשונה. טאלינה קאלב עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

יום שישי, תאריך 28 יוני 2024. משחק בין פארנו ואפרוס לטאלינה קאלב במסגרת האסטונית ראשונה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
פארנו ואפרוס המארחת ממוקמת במקום ה-9 עם 16 נקודות ויחס שערים שלילי של -11 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.00 וסופגת 1.69 שערים) כאשר מנגד טאלינה קאלב האורחת ממוקמת במקום ה-8 עם 16 נקודות ויחס שערים שלילי של -16 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.11 וסופגת 2.00 שערים).
במשחקים האחרונים פארנו ואפרוס ניצחה פעם אחת (נגד פיידה לינאמיסקונד), הפסידה פעמיים (נגד נרבה טראנס, נומה יונייטד) ופעמיים סיימה בתוצאת תיקו (נגד קורהסארה, יאלגפליקול טמקה) כאשר מנגד טאלינה קאלב נמצאת במומנטום שלילי מאוד עם רצף של 4 הפסדים רצופים במשחקים האחרונים (נגד קאליו,פיידה לינאמיסקונד,יאלגפליקול טמקה,פלורה טאלין).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה פארנו ואפרוס ניצחה פעם אחת ומנגד טאלינה קאלב ניצחה 7 פעמים ופעם אחת סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 1.67 2.00
סיכום כללי פארנו ואפרוס (10), טאלינה קאלב (10) 5 0.50
סיכום בית חוץ פארנו ואפרוס (5), טאלינה קאלב (5) 1 0.00
ראש בראש כללי פארנו ואפרוס (9) נגד טאלינה קאלב (9) -12 -0.89
ראש בראש בית חוץ פארנו ואפרוס (4) נגד טאלינה קאלב (4) -6 -0.75

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב פארנו ואפרוס טאלינה קאלב
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -1.33 -3.00
סיכום כללי פארנו ואפרוס (10), טאלינה קאלב (10) 1 -4
סיכום בית חוץ פארנו ואפרוס (5), טאלינה קאלב (5) -2 -3
ראש בראש כללי פארנו ואפרוס (9) נגד טאלינה קאלב (9) -6 6
ראש בראש בית חוץ פארנו ואפרוס (4) נגד טאלינה קאלב (4) -3 3
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
14 7 7 מספר משחקים 9 7 16
3 1 2 נצחונות 3 1 4
4 3 1 תיקו 1 3 4
7 3 4 הפסדים 5 3 8
14 6 8 שערים שהבקיעו 10 8 18
23 9 14 שערים שספגו 14 15 29
2 2 0 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 2 1 3
4 2 2 מספר משחקים שלא הבקיעו 3 3 6
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.0 0.9 1.1 ממוצע שערים למשחק 1.1 1.1 1.1
1.6 1.3 2.0 ממוצע ספיגות למשחק 1.6 2.1 1.8
0.1 0.3 0.0 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.2 0.1 0.2
0.3 0.3 0.3 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.3 0.4 0.4
58" 72" 45" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 50" 22" 38"
35" 34" 36" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 43" 50" 46"
התפלגות זמני הבקעה
0-15
15-30
30-45
45-60
60-75
75-90
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי פארנו ואפרוס (10), טאלינה קאלב (10) 2.85 1.5
סיכום בית חוץ פארנו ואפרוס (5), טאלינה קאלב (5) 3.00 3.5
ראש בראש כללי פארנו ואפרוס (9) נגד טאלינה קאלב (9) 2.44 4
ראש בראש בית חוץ פארנו ואפרוס (4) נגד טאלינה קאלב (4) 3.25 2
תאריך שעה 1 X 2
25/06/202415:052.002.852.55
27/06/202408:202.052.802.45
27/06/202408:552.102.802.40
27/06/202411:452.152.802.35
27/06/202412:352.202.802.30
28/06/202403:102.102.802.35
28/06/202407:052.102.852.40
28/06/202414:152.152.852.30
28/06/202415:052.202.852.25
28/06/202419:352.152.852.30
28/06/202419:502.102.852.35
28/06/202420:052.002.902.45

אסטונית ראשונה 28/06/2024 07:13

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1לבאדיה טאלין1814317 - 453845
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
  • ת
2פלורה טאלין18105320 - 331335
  • נ
  • ת
  • נ
  • נ
  • נ
3קאליו1695216 - 311532
  • נ
  • ת
  • ה
  • ת
  • נ
4פיידה לינאמיסקונד1891820 - 26628
  • ה
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
5נרבה טראנס1653834 - 22-1218
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
6קורהסארה1645731 - 20-1117
  • נ
  • ת
  • ה
  • ת
  • ה
7יאלגפליקול טמקה1644822 - 20-216
  • ה
  • ה
  • נ
  • ה
  • ת
8טאלינה קאלב18441036 - 20-1616
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת
9פארנו ואפרוס1644827 - 16-1116
  • נ
  • ה
  • ה
  • ת
  • ת
10נומה יונייטד16241030 - 10-2010
  • ה
  • ת
  • נ
  • ת
  • ה

פארנו ואפרוס

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
18/06/2024 פיידה לינאמיסקונד נגד פארנו ואפרוס ניצחון 0 : 1
15/06/2024 פארנו ואפרוס נגד נרבה טראנס הפסד 1 : 4
31/05/2024 נומה יונייטד נגד פארנו ואפרוס הפסד 2 : 1
28/05/2024 קורהסארה נגד פארנו ואפרוס תיקו 2 : 2
23/05/2024 פארנו ואפרוס נגד יאלגפליקול טמקה תיקו 1 : 1
19/05/2024 פארנו ואפרוס נגד לבאדיה טאלין הפסד 0 : 2
11/05/2024 פלורה טאלין נגד פארנו ואפרוס ניצחון 0 : 1
04/05/2024 נרבה טראנס נגד פארנו ואפרוס תיקו 0 : 0
26/04/2024 פארנו ואפרוס נגד נומה יונייטד נצחון 2 : 1
14/04/2024 פארנו ואפרוס נגד פלורה טאלין הפסד 1 : 3

טאלינה קאלב

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
18/06/2024 קאליו נגד טאלינה קאלב אסטונית ראשונה הפסד 2 : 0
15/06/2024 טאלינה קאלב נגד פיידה לינאמיסקונד אסטונית ראשונה הפסד 2 : 5
02/06/2024 יאלגפליקול טמקה נגד טאלינה קאלב אסטונית ראשונה הפסד 4 : 0
29/05/2024 טאלינה קאלב נגד פלורה טאלין אסטונית ראשונה הפסד 2 : 3
22/05/2024 לבאדיה טאלין נגד טאלינה קאלב אסטונית ראשונה תיקו 2 : 2
19/05/2024 טאלינה קאלב נגד נומה יונייטד אסטונית ראשונה נצחון 2 : 0
12/05/2024 טאלינה קאלב נגד נרבה טראנס אסטונית ראשונה נצחון 1 : 0
04/05/2024 פיידה לינאמיסקונד נגד טאלינה קאלב אסטונית ראשונה הפסד 2 : 0
01/05/2024 טאלינה קאלב נגד פלורה טאלין אסטונית ראשונה הפסד 0 : 3
20/04/2024 נומה יונייטד נגד טאלינה קאלב אסטונית ראשונה ניצחון 0 : 2

פארנו ואפרוס נגד טאלינה קאלב

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
07/04/2024 אסטונית ראשונה טאלינה קאלב נגד פארנו ואפרוס טאלינה קאלב 3 : 1
21/10/2023 אסטונית ראשונה טאלינה קאלב נגד פארנו ואפרוס טאלינה קאלב 1 : 0
22/07/2023 אסטונית ראשונה טאלינה קאלב נגד פארנו ואפרוס תיקו 1 : 1
13/05/2023 אסטונית ראשונה פארנו ואפרוס נגד טאלינה קאלב טאלינה קאלב 0 : 2
02/04/2023 אסטונית ראשונה פארנו ואפרוס נגד טאלינה קאלב טאלינה קאלב 0 : 2
01/10/2022 אסטונית ראשונה טאלינה קאלב נגד פארנו ואפרוס טאלינה קאלב 1 : 0
26/08/2022 אסטונית ראשונה פארנו ואפרוס נגד טאלינה קאלב טאלינה קאלב 2 : 3
25/05/2022 אסטונית ראשונה טאלינה קאלב נגד פארנו ואפרוס טאלינה קאלב 1 : 0
20/03/2022 אסטונית ראשונה פארנו ואפרוס נגד טאלינה קאלב פארנו ואפרוס 3 : 1
13 Nõmm
4Magnus Villota
5 Kõrre
7 Käos
15 Aloe
21 Madissoo
10 Veensalu
17 Kapper
20 Välja
24Mathias Villota
90 Sild
9 Kask
11 Kauber
88 Forsman
1 Pank
6 Palutaja
22 Sõtšugov
37 Shevyakov
66 Kajari
8 Sinilaid
11 Teeväli
18 Mihhailov
26 Kaljumäe
10 Jürisoo
12 Purje
14 Švedovski

2-5-5

5-4-3

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

יחסים מהעולם 2024-06-30 10:56

תצוגה של יחסים ושינויים שהיו ביחסים של ספקי מידע מהעולם עבור המשחק פארנו ואפרוס נגד טאלינה קאלב.

תאריך שעה 1 X 2
28/06/2024 16:56 2.30 3.40 2.62
25/06/2024 17:18 1.04 1.01 1.04
25/06/2024 18:57 1.05 1.13 1.07
25/06/2024 22:36 1.06 1.14 1.08
25/06/2024 22:42 1.07 1.15 1.09
25/06/2024 23:09 1.08 1.16 1.10
25/06/2024 23:12 1.09 1.17 1.11
25/06/2024 23:39 1.10 1.18 1.12
25/06/2024 23:45 1.11 1.19 1.13
26/06/2024 00:09 1.13 1.21 1.15
26/06/2024 00:42 1.15 1.23 1.17
26/06/2024 01:09 1.16 1.24 1.18
26/06/2024 01:12 1.17 1.25 1.19
26/06/2024 01:45 1.19 1.27 1.21
26/06/2024 01:45 1.19 1.27 1.21
26/06/2024 02:18 1.21 1.29 1.23
26/06/2024 02:45 1.23 1.31 1.25
26/06/2024 03:15 1.24 1.34 1.28
26/06/2024 03:15 1.24 1.34 1.28
26/06/2024 03:18 1.25 1.35 1.29
26/06/2024 03:45 1.26 1.36 1.30
26/06/2024 03:48 1.27 1.37 1.31
26/06/2024 04:21 1.29 1.41 1.35
26/06/2024 04:48 1.31 1.43 1.37
26/06/2024 05:15 1.32 1.44 1.38
26/06/2024 05:18 1.33 1.45 1.39
26/06/2024 05:48 1.34 1.46 1.40
26/06/2024 05:54 1.35 1.47 1.41
26/06/2024 06:21 1.36 1.48 1.42
26/06/2024 06:24 1.37 1.49 1.43
26/06/2024 06:51 1.39 1.51 1.45
26/06/2024 07:21 1.40 1.52 1.46
26/06/2024 07:24 1.41 1.53 1.47
26/06/2024 07:54 1.43 1.55 1.49
26/06/2024 08:24 1.45 1.57 1.51
26/06/2024 08:52 1.46 1.58 1.52
26/06/2024 08:54 1.47 1.59 1.53
26/06/2024 09:24 1.49 1.61 1.55
26/06/2024 09:54 1.50 1.62 1.56
26/06/2024 09:57 1.51 1.63 1.57
26/06/2024 10:24 1.52 1.64 1.58
26/06/2024 10:30 1.53 1.65 1.59
26/06/2024 10:57 1.55 1.67 1.61
26/06/2024 11:27 1.56 1.68 1.62
26/06/2024 11:30 1.57 1.69 1.63
26/06/2024 11:57 1.58 1.70 1.64
26/06/2024 12:00 1.59 1.71 1.65
26/06/2024 12:27 1.60 1.72 1.66
26/06/2024 12:30 1.61 1.73 1.67
26/06/2024 13:03 1.63 1.75 1.69
26/06/2024 13:30 1.65 1.77 1.71
26/06/2024 14:03 1.66 1.78 1.72
26/06/2024 14:06 1.67 1.79 1.73
26/06/2024 14:36 1.69 1.81 1.75
26/06/2024 15:03 1.71 1.83 1.77
26/06/2024 15:33 1.72 1.84 1.78
26/06/2024 15:36 1.73 1.85 1.79
26/06/2024 16:06 1.75 1.87 1.81
26/06/2024 16:33 1.76 1.13 1.82
26/06/2024 17:09 1.79 1.91 1.85
26/06/2024 17:33 1.80 1.13 1.09
26/06/2024 17:33 1.80 1.13 1.09
26/06/2024 17:39 1.81 1.93 1.87
26/06/2024 18:06 1.83 1.95 1.89
26/06/2024 18:39 1.85 1.97 1.91
26/06/2024 19:09 1.07 1.13 1.09
26/06/2024 19:12 1.87 1.99 1.93
26/06/2024 19:39 1.07 1.13 1.09
26/06/2024 19:42 1.89 2.02 1.95
26/06/2024 20:09 1.07 1.13 1.09
26/06/2024 20:12 1.91 2.06 1.97
26/06/2024 20:39 1.93 2.10 1.99
26/06/2024 21:06 1.95 2.14 2.02
26/06/2024 21:39 1.97 2.18 2.06
26/06/2024 22:39 2.02 2.26 2.14
26/06/2024 23:09 2.06 2.30 2.18
26/06/2024 23:42 1.07 2.34 2.22
27/06/2024 00:42 1.11 2.42 2.30
27/06/2024 01:09 1.12 1.13 1.08
27/06/2024 01:12 1.13 2.46 2.34
27/06/2024 01:42 1.15 2.50 2.38
27/06/2024 02:09 1.17 1.13 2.42
27/06/2024 02:42 1.19 2.58 2.46
27/06/2024 03:12 1.21 2.62 2.50
27/06/2024 03:42 1.23 1.13 2.54
27/06/2024 04:15 1.25 2.70 2.58
27/06/2024 04:42 1.27 2.74 2.62
27/06/2024 05:12 1.29 2.78 2.66
27/06/2024 05:45 1.31 2.82 1.04
27/06/2024 06:15 1.33 2.86 1.40
27/06/2024 06:45 1.35 2.90 1.42
27/06/2024 07:18 1.37 1.45 1.44
27/06/2024 07:48 1.39 2.98 1.46
27/06/2024 08:06 2.26 3 1.73
27/06/2024 08:09 1.39 2.98 1.46
27/06/2024 08:18 1.41 1.45 1.48
27/06/2024 08:45 2.22 3 1.60
27/06/2024 08:51 1.24 1.82 1.65
27/06/2024 09:48 1.29 1.86 1.69
27/06/2024 10:21 1.31 1.88 1.96
27/06/2024 10:51 1.33 1.80 1.98
27/06/2024 11:09 2.38 2.40 2.16
27/06/2024 11:21 2.42 2.84 2.20
27/06/2024 11:48 2.46 2.62 2.22
27/06/2024 13:00 1.57 2.48 2.28
27/06/2024 13:27 2.34 3 2.12
27/06/2024 14:18 1.25 1.46 2.22
27/06/2024 15:30 1.25 2.56 2.22
27/06/2024 15:36 1.54 2.64 2.40
27/06/2024 21:18 2.52 3.45 2.60
28/06/2024 01:09 2.36 3.45 2.84
28/06/2024 01:51 2.30 2.96 2.74
28/06/2024 16:45 2.48 3.50 2.98
27/06/2024 05:15 2.41 3.21 2.70
27/06/2024 05:27 2.45 3.28 2.75
27/06/2024 05:45 2.46 3.24 2.76
27/06/2024 06:35 2.51 3.25 2.69
27/06/2024 07:59 2.52 3.21 2.70
27/06/2024 13:29 2.54 3.32 2.61
27/06/2024 23:53 2.36 3.38 2.79
28/06/2024 11:07 2.58 3.33 2.56
28/06/2024 13:35 2.61 3.29 2.56
28/06/2024 13:35 2.61 3.29 2.56
28/06/2024 15:01 2.64 3.34 2.59
28/06/2024 16:09 2.62 3.35 2.61
28/06/2024 16:31 2.50 3.42 2.69
28/06/2024 16:31 2.50 3.42 2.69
28/06/2024 16:33 2.45 3.36 2.80
28/06/2024 16:41 2.38 3.37 2.88
28/06/2024 16:41 2.38 3.37 2.88
28/06/2024 16:47 2.40 3.38 2.84
28/06/2024 16:47 2.40 3.38 2.84
28/06/2024 16:49 2.38 3.46 2.82
28/06/2024 16:51 2.39 3.41 2.83
28/06/2024 16:51 2.39 3.41 2.83
28/06/2024 16:58 2.29 3.31 3.07
28/06/2024 16:59 2.18 3.37 3.25
70. הסתיים פארנו ואפרוס - טאלינה קאלב (1+) 3.60 3.50 1.45 0 - 1 מידע נוסף
71. הסתיים מעל/מתחת שערים (2.5) פארנו ואפרוס - טאלינה קאלב 1.55 1.75 1 מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס