דרום קוריאה

כדורגל - דרום קוריאה - דרום קוריאנית ראשונה

38. הסתיים אינצ'און יונייטד - סאנגג'ו סאנגמו S,D 2.60 2.75 2.00 1 - 1 מידע נוסף
  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא שילוב של טווח יחסי ליין קבועים עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת הוא בין 1.95-2.0
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שסאנגגו סאנגמו האורחת , עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא הימור קבוע על הפתעה כאשר טווח יחסי ליין קבועים לקבוצה האורחת , עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת הוא בין 1.95-2.0 כאשר תיקו הינו תוצאה מפתיעה
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שסאנגגו סאנגמו האורחת, עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא כאמור X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא הימור קבוע על הפתעה כאשר טווח יחסי ליין קבועים לקבוצה האורחת , עם שימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת הוא בין 1.95-2.0 כאשר ניצחון לקבוצה המארחת הינה תוצאה מפתיעה
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שסאנגגו סאנגמו האורחת, עם יחס המתאים לתנאי המקדים , ההמלצה להימור היא כאמור 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של סאנגגו סאנגמו לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד במשחק שבו יחסי הכוחות מול סאנגגו סאנגמו נראים על פניו די שווים. על פי מדד מומנטום בית חוץ סאנגגו סאנגמו נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של סאנגגו סאנגמו לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד עוצמה כללי טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של סאנגגו סאנגמו לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד במשחק שבו יחסי הכוחות מול סאנגגו סאנגמו נראים על פניו די שווים. על פי מדד עוצמה ממוצע סאנגגו סאנגמו נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סאנגגו סאנגמו במשחק לא קל מול {קבוצהמאחרת} , אך מכיוון שסאנגגו סאנגמו נמצאת בתקופה טובה יותר , כפי שניתן לראות במדד עוצמה בית חוץ שמעיד שהיא בתקופה טובה יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סאנגגו סאנגמו עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר מאינצאון יונייטד ,למרות שהמשחק על פניו נראה שיהיה צמוד , סאנגגו סאנגמו צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 180 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של סאנגגו סאנגמו שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של סאנגגו סאנגמו.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של סאנגגו סאנגמו. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של סאנגגו סאנגמו. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של סאנגגו סאנגמו שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של סאנגגו סאנגמו.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של סאנגגו סאנגמו. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של סאנגגו סאנגמו. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סאנגגו סאנגמו עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר מאינצאון יונייטד , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם כל מדדי מומנטום (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי מומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סאנגגו סאנגמו במשחק חוץ שווה כוחות מול אינצאון יונייטד , למרות שאינצאון יונייטד מארחת את המשחק , כל מדדי העוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) של סאנגגו סאנגמו טובים יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה אורחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סאנגגו סאנגמו במשחק חוץ יחסית לא קל מול אינצאון יונייטד , על פי מדד המומנטום הכללי סאנגגו סאנגמו אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סאנגגו סאנגמו עם מדד מומנטום כללי טוב יותר מאינצאון יונייטד , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סאנגגו סאנגמו במשחק חוץ שווה כוחות מול אינצאון יונייטד , למרות שאינצאון יונייטד מארחת את המשחק , מדד המומנטום הממוצע של סאנגגו סאנגמו טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 200 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סאנגגו סאנגמו עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר מאינצאון יונייטד , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סאנגגו סאנגמו במשחק חוץ יחסית לא קל מול אינצאון יונייטד , על פי מדד המומנטום בית חוץ סאנגגו סאנגמו אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד עוצמה כללית טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סאנגגו סאנגמו במשחק חוץ יחסית לא קל מול אינצאון יונייטד , על פי מדד העוצמה כללית סאנגגו סאנגמו אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סאנגגו סאנגמו במשחק חוץ שווה כוחות מול אינצאון יונייטד , למרות שאינצאון יונייטד מארחת את המשחק , מדד העוצמה כללית של סאנגגו סאנגמו טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון של המארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון של המארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון של המארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סאנגגו סאנגמו עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר מאינצאון יונייטד , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סאנגגו סאנגמו במשחק חוץ יחסית לא קל מול אינצאון יונייטד , על פי מדד העוצמה ממוצע סאנגגו סאנגמו אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סאנגגו סאנגמו במשחק חוץ שווה כוחות מול אינצאון יונייטד , למרות שאינצאון יונייטד מארחת את המשחק , מדד העוצמה בית חוץ של סאנגגו סאנגמו טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סאנגגו סאנגמו עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר מאינצאון יונייטד , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    סאנגגו סאנגמו במשחק חוץ יחסית לא קל מול אינצאון יונייטד , על פי מדד העוצמה ראש בראש סאנגגו סאנגמו אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 180 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    אינצאון יונייטד מארחת את סאנגגו סאנגמו במסגרת דרום קוריאנית ראשונה. סאנגגו סאנגמו עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

יום שישי, תאריך 05 יולי 2024. משחק בין אינצ'און יונייטד לסאנגג'ו סאנגמו במסגרת הדרום קוריאנית ראשונה.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
אינצ'און יונייטד עם רצף של 3 הפסדים במשחקים האחרונים (נגד גאנגוון,ג'ג'ו יונייטד,פואנג סטילרס) כאשר מנגד סאנגג'ו סאנגמו עם רצף של 3 ניצחונות במשחקים האחרונים (נגד דאגו,דייז'ון סיטיזנס,גאנגוון).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה אינצ'און יונייטד ניצחה 6 פעמים ומנגד סאנגג'ו סאנגמו ניצחה 6 פעמים ו-3 פעמים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -5 -3.00
סיכום כללי אינצ'און יונייטד (10), סאנגג'ו סאנגמו (10) -7 -1.20
סיכום בית חוץ אינצ'און יונייטד (5), סאנגג'ו סאנגמו (5) -4 -0.60
ראש בראש כללי אינצ'און יונייטד (15) נגד סאנגג'ו סאנגמו (15) -2 -0.07
ראש בראש בית חוץ אינצ'און יונייטד (7) נגד סאנגג'ו סאנגמו (7) 4 0.29

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב אינצ'און יונייטד סאנגג'ו סאנגמו
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -3.00 2.00
סיכום כללי אינצ'און יונייטד (10), סאנגג'ו סאנגמו (10) -4 3
סיכום בית חוץ אינצ'און יונייטד (5), סאנגג'ו סאנגמו (5) -3 1
ראש בראש כללי אינצ'און יונייטד (15) נגד סאנגג'ו סאנגמו (15) -1 1
ראש בראש בית חוץ אינצ'און יונייטד (7) נגד סאנגג'ו סאנגמו (7) 2 -2
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
20 10 10 מספר משחקים 10 10 20
4 2 2 נצחונות 7 4 11
8 5 3 תיקו 2 4 6
8 3 5 הפסדים 1 2 3
23 13 10 שערים שהבקיעו 16 13 29
28 17 11 שערים שספגו 7 12 19
5 3 2 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 6 5 11
6 3 3 מספר משחקים שלא הבקיעו 1 4 5
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.2 1.3 1.0 ממוצע שערים למשחק 1.6 1.3 1.5
1.4 1.7 1.1 ממוצע ספיגות למשחק 0.7 1.2 1.0
0.3 0.3 0.2 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.6 0.5 0.6
0.3 0.3 0.3 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.1 0.4 0.3
57" 60" 54" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 55" 37" 48"
48" 33" 61" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 61" 37" 46"
התפלגות זמני הבקעה
0-15
15-30
30-45
45-60
60-75
75-90
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי אינצ'און יונייטד (10), סאנגג'ו סאנגמו (10) 2.30 1.5
סיכום בית חוץ אינצ'און יונייטד (5), סאנגג'ו סאנגמו (5) 2.30 3
ראש בראש כללי אינצ'און יונייטד (15) נגד סאנגג'ו סאנגמו (15) 2.47 4
ראש בראש בית חוץ אינצ'און יונייטד (7) נגד סאנגג'ו סאנגמו (7) 1.71 1
תאריך שעה 1 X 2
02/07/202415:052.252.702.30
04/07/202410:352.302.702.25
04/07/202412:552.202.702.35
04/07/202413:002.052.702.50
04/07/202413:152.102.702.45
04/07/202414:052.152.702.40
04/07/202416:202.102.752.50
04/07/202416:402.052.702.55
04/07/202416:452.102.702.45
04/07/202419:352.052.702.50
04/07/202421:052.102.702.45
05/07/202405:352.152.702.45
05/07/202405:452.202.702.35
05/07/202408:052.202.702.30
05/07/202409:002.302.652.30
05/07/202410:352.352.652.25
05/07/202411:002.352.602.25
05/07/202411:102.452.702.15
05/07/202412:552.602.752.00

דרום קוריאנית ראשונה 05/07/2024 22:11

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1סאנגג'ו סאנגמו20116319 - 291039
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
  • נ
2אולסאן20115424 - 381438
  • ה
  • נ
  • נ
  • ת
  • נ
3פואנג סטילרס20107319 - 301137
  • נ
  • ת
  • נ
  • ת
  • ה
4גאנגוון20104632 - 35334
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
  • נ
5סוואן סיטי20103726 - 24-233
  • נ
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
6סיאול2076725 - 33827
  • נ
  • נ
  • נ
  • ת
  • ה
7גוואנגג'ו20811130 - 29-125
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
  • נ
8ג'ג'ו יונייטד20721126 - 19-723
  • ה
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
9אינצ'און יונייטד2048828 - 23-520
  • ה
  • ה
  • ה
  • ת
  • ה
10דאגו20551026 - 18-820
  • ה
  • ה
  • נ
  • נ
  • ה
11דייז'ון סיטיזנס20461028 - 18-1018
  • ה
  • ה
  • נ
  • ת
  • נ
12ג'ונבוק מוטורס20371036 - 23-1316
  • ה
  • ת
  • ה
  • ת
  • ה

אינצ'און יונייטד

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
30/06/2024 אינצ'און יונייטד נגד גאנגוון הפסד 0 : 1
26/06/2024 ג'ג'ו יונייטד נגד אינצ'און יונייטד הפסד 1 : 0
23/06/2024 אינצ'און יונייטד נגד פואנג סטילרס הפסד 1 : 3
16/06/2024 ג'ונבוק מוטורס נגד אינצ'און יונייטד תיקו 2 : 2
01/06/2024 סוואן סיטי נגד אינצ'און יונייטד הפסד 3 : 1
29/05/2024 אינצ'און יונייטד נגד אולסאן תיקו 1 : 1
25/05/2024 אינצ'און יונייטד נגד גוואנגג'ו תיקו 1 : 1
18/05/2024 דייז'ון סיטיזנס נגד אינצ'און יונייטד ניצחון 0 : 1
11/05/2024 אינצ'און יונייטד נגד סיאול הפסד 1 : 2
05/05/2024 סאנגג'ו סאנגמו נגד אינצ'און יונייטד תיקו 2 : 2

סאנגג'ו סאנגמו

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
29/06/2024 סאנגג'ו סאנגמו נגד דאגו דרום קוריאנית ראשונה נצחון 2 : 0
25/06/2024 סאנגג'ו סאנגמו נגד דייז'ון סיטיזנס דרום קוריאנית ראשונה נצחון 2 : 0
22/06/2024 גאנגוון נגד סאנגג'ו סאנגמו דרום קוריאנית ראשונה ניצחון 2 : 3
15/06/2024 גוואנגג'ו נגד סאנגג'ו סאנגמו דרום קוריאנית ראשונה הפסד 2 : 0
01/06/2024 סאנגג'ו סאנגמו נגד פואנג סטילרס דרום קוריאנית ראשונה נצחון 3 : 1
28/05/2024 סאנגג'ו סאנגמו נגד סיאול דרום קוריאנית ראשונה תיקו 0 : 0
25/05/2024 ג'ונבוק מוטורס נגד סאנגג'ו סאנגמו דרום קוריאנית ראשונה תיקו 0 : 0
18/05/2024 סאנגג'ו סאנגמו נגד ג'ג'ו יונייטד דרום קוריאנית ראשונה נצחון 1 : 0
12/05/2024 אולסאן נגד סאנגג'ו סאנגמו דרום קוריאנית ראשונה תיקו 2 : 2
30/04/2024 דייז'ון סיטיזנס נגד סאנגג'ו סאנגמו דרום קוריאנית ראשונה תיקו 0 : 0

אינצ'און יונייטד נגד סאנגג'ו סאנגמו

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
05/05/2024 דרום קוריאנית ראשונה סאנגג'ו סאנגמו נגד אינצ'און יונייטד תיקו 2 : 2
18/09/2022 דרום קוריאנית ראשונה סאנגג'ו סאנגמו נגד אינצ'און יונייטד סאנגג'ו סאנגמו 1 : 0
16/07/2022 דרום קוריאנית ראשונה סאנגג'ו סאנגמו נגד אינצ'און יונייטד אינצ'און יונייטד 0 : 1
13/03/2022 דרום קוריאנית ראשונה אינצ'און יונייטד נגד סאנגג'ו סאנגמו אינצ'און יונייטד 1 : 0
29/08/2020 דרום קוריאנית ראשונה סאנגג'ו סאנגמו נגד אינצ'און יונייטד סאנגג'ו סאנגמו 3 : 1
11/07/2020 דרום קוריאנית ראשונה אינצ'און יונייטד נגד סאנגג'ו סאנגמו תיקו 1 : 1
24/11/2019 דרום קוריאנית ראשונה אינצ'און יונייטד נגד סאנגג'ו סאנגמו אינצ'און יונייטד 2 : 0
25/09/2019 דרום קוריאנית ראשונה סאנגג'ו סאנגמו נגד אינצ'און יונייטד אינצ'און יונייטד 2 : 3
24/05/2019 דרום קוריאנית ראשונה אינצ'און יונייטד נגד סאנגג'ו סאנגמו סאנגג'ו סאנגמו 1 : 2
16/03/2019 דרום קוריאנית ראשונה סאנגג'ו סאנגמו נגד אינצ'און יונייטד סאנגג'ו סאנגמו 2 : 0
03/11/2018 דרום קוריאנית ראשונה אינצ'און יונייטד נגד סאנגג'ו סאנגמו אינצ'און יונייטד 2 : 1
15/08/2018 דרום קוריאנית ראשונה אינצ'און יונייטד נגד סאנגג'ו סאנגמו תיקו 0 : 0
13/05/2018 דרום קוריאנית ראשונה סאנגג'ו סאנגמו נגד אינצ'און יונייטד סאנגג'ו סאנגמו 3 : 2
11/04/2018 דרום קוריאנית ראשונה אינצ'און יונייטד נגד סאנגג'ו סאנגמו סאנגג'ו סאנגמו 0 : 1
12/08/2017 דרום קוריאנית ראשונה סאנגג'ו סאנגמו נגד אינצ'און יונייטד אינצ'און יונייטד 1 : 2

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

יחסים מהעולם 2024-07-07 22:31

תצוגה של יחסים ושינויים שהיו ביחסים של ספקי מידע מהעולם עבור המשחק אינצ'און יונייטד נגד סאנגג'ו סאנגמו.

תאריך שעה 1 X 2
05/07/2024 06:38 2.70 3.10 2.75
03/07/2024 10:42 2.54 3.15 2.58
03/07/2024 11:15 2.56 3.15 2.62
03/07/2024 11:18 2.60 3.10 2.58
03/07/2024 12:39 2.64 3.15 2.58
03/07/2024 13:54 2.62 3.05 2.56
03/07/2024 13:57 2.64 3.15 2.58
03/07/2024 14:30 2.58 3.10 2.62
03/07/2024 15:39 2.60 3.10 2.60
03/07/2024 15:46 2.54 3.15 2.60
03/07/2024 15:51 2.64 3.10 2.60
03/07/2024 16:27 2.24 2.94 2.34
03/07/2024 20:07 2.60 3.10 2.60
03/07/2024 20:09 2.62 3.15 2.58
04/07/2024 01:09 2.58 3.15 2.62
04/07/2024 04:27 2.62 3.15 2.58
04/07/2024 05:21 2.62 3.15 2.58
04/07/2024 06:34 2.10 2.20 2.64
04/07/2024 07:27 2.70 3.35 2.74
04/07/2024 09:54 2.16 2.62 2.16
04/07/2024 10:03 2.34 3.35 3.15
04/07/2024 10:09 2.36 3.30 3.05
04/07/2024 18:57 2.60 3.30 3.10
05/07/2024 02:42 2.70 3.20 2.92
05/07/2024 02:45 2.72 3.25 2.88
05/07/2024 02:52 2.70 3.30 2.90
05/07/2024 06:57 2.86 3.25 2.82
05/07/2024 09:03 3.25 3.20 2.54
05/07/2024 10:00 3.55 3.20 2.38
04/07/2024 00:42 2.70 3.25 2.70
04/07/2024 00:43 2.70 3.25 2.70
04/07/2024 03:25 2.67 3.27 2.71
04/07/2024 04:45 2.69 3.26 2.70
04/07/2024 09:35 2.68 3.29 2.68
04/07/2024 09:50 2.63 3.30 2.73
04/07/2024 09:53 2.56 3.34 2.79
04/07/2024 09:57 2.37 3.38 3
04/07/2024 10:03 2.36 3.41 3
04/07/2024 12:26 2.59 3.35 2.82
04/07/2024 15:49 2.49 3.33 2.98
04/07/2024 17:54 2.50 3.29 2.99
04/07/2024 21:03 2.51 3.25 3.01
04/07/2024 22:35 2.52 3.27 3.03
05/07/2024 02:12 2.56 3.26 2.98
05/07/2024 03:38 2.69 3.23 2.85
05/07/2024 04:03 2.67 3.24 2.86
05/07/2024 04:25 2.66 3.25 2.86
05/07/2024 05:09 2.73 3.26 2.79
05/07/2024 05:37 2.77 3.23 2.76
05/07/2024 06:05 2.80 3.23 2.73
05/07/2024 06:11 2.73 3.21 2.82
05/07/2024 07:10 2.79 3.23 2.74
05/07/2024 07:58 2.87 3.24 2.66
05/07/2024 08:48 3.04 3.21 2.55
05/07/2024 09:16 3.27 3.20 2.41
05/07/2024 09:18 3.28 3.18 2.42
05/07/2024 09:24 3.40 3.20 2.34
05/07/2024 09:49 3.40 3.18 2.36
05/07/2024 10:00 3.35 3.17 2.38
05/07/2024 10:02 3.34 3.21 2.37
05/07/2024 10:05 3.37 3.20 2.36
05/07/2024 10:06 3.37 3.20 2.36
39. הסתיים אינצ'און יונייטד (1+) - גימצ'און סנגמו S,D 1.45 3.35 3.80 1 - 1 מידע נוסף
40. הסתיים סך הכל שערים טווחים (2-3) אינצ'און יונייטד - גימצ'און סנגמו S,D 2.55 1.80 3.30 2 מידע נוסף
41. הסתיים מעל/מתחת שערים (2.5) אינצ'און יונייטד - גימצ'און סנגמו S,D 1.85 1.50 2 מידע נוסף
42. הסתיים מחצית ראשונה אינצ'און יונייטד - גימצ'און סנגמו 3.30 1.80 2.55 0 - 1 מידע נוסף
43. הסתיים סה"כ קרנות טווחים בין 9 ל 11 אינצ'און יונייטד - גימצ'און סנגמו S,D 1.75 2.50 3.60 מידע נוסף
44. הסתיים סה"כ קרנות טווחים בין 5 ל 6 אינצ'און יונייטד - גימצ'און סנגמו (מחצית ראשונה) S,D 1.45 2.85 4.80 מידע נוסף
45. הסתיים יותר שערים מחצית 1 / מחצית 2 אינצ'און יונייטד - גימצ'און סנגמו 2.85 2.75 1.90 מידע נוסף
46. הסתיים שער ראשון במשחק אינצ'און יונייטד - גימצ'און סנגמו S,D 2.00 6.20 1.65 חוץ מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס