ארצות הברית

כדורגל - ארצות הברית - MLS

273. הסתיים מונטריאול - ונקובר S,D 2.15 3.00 2.20 1 - 1 מידע נוסף
  • ABCD

    ונקובר במשחק חוץ יחסית לא קל מול מונטריאול , על פי מדד המומנטום הכללי ונקובר אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מונטריאול מארחת את ונקובר במסגרת MLS. ונקובר עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מונטריאול מארחת את ונקובר במסגרת MLS. ונקובר עם מדד מומנטום כללי טובי יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מונטריאול עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר מונקובר , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מונטריאול מארחת את ונקובר במסגרת MLS. מונטריאול עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מונטריאול מארחת את ונקובר במסגרת MLS. מונטריאול עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ונקובר במשחק חוץ שווה כוחות מול מונטריאול , למרות שמונטריאול מארחת את המשחק , מדד המומנטום הממוצע של ונקובר טוב יותר , והיא אמורה לרשום ניצחון חוץ.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מונטריאול מארחת את ונקובר במסגרת MLS. ונקובר עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מונטריאול מארחת את ונקובר במסגרת MLS. ונקובר עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מונטריאול מארחת את ונקובר במסגרת MLS. מונטריאול עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה למרות שהמשחק נראה על הנייר שווה כוחות.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מונטריאול מארחת את ונקובר במסגרת MLS. מונטריאול עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מונטריאול מארחת את ונקובר במסגרת MLS. מונטריאול עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה אורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 150 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ונקובר עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר ממונטריאול , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מונטריאול מארחת את ונקובר במסגרת MLS. ונקובר עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מונטריאול מארחת את ונקובר במסגרת MLS. ונקובר עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מונטריאול מארחת את ונקובר במסגרת MLS. ונקובר עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מונטריאול מארחת את ונקובר במסגרת MLS. ונקובר עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מונטריאול מארחת את ונקובר במסגרת MLS. ונקובר עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה מארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד מומנטום ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מונטריאול מארחת את ונקובר במסגרת MLS. ונקובר עם מדד עוצמה כללית טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מונטריאול מארחת את ונקובר במסגרת MLS. ונקובר עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מונטריאול מארחת את ונקובר במסגרת MLS. ונקובר עם מדד עוצמה כללית טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון של המארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה כללית טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מונטריאול מארחת את ונקובר במסגרת MLS. מונטריאול עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה למרות שהמשחק נראה על הנייר שווה כוחות.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מונטריאול מארחת את ונקובר במסגרת MLS. מונטריאול עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קבוצהמארחת} מארחת את ונקובר במסגרת MLS. מונטריאול עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 90 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ונקובר עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר ממונטריאול , צפויה לנצח במשחק חוץ לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 80 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מונטריאול מארחת את ונקובר במסגרת MLS. ונקובר עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מונטריאול מארחת את ונקובר במסגרת MLS. ונקובר עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מונטריאול עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר מונקובר , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מונטריאול מארחת את ונקובר במסגרת MLS. מונטריאול עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מונטריאול מארחת את ונקובר במסגרת MLS. מונטריאול עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון לקבוצה האורחת במשחקים צמודים מבחינת יחסים ,כאשר הקבוצה המארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 150 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מונטריאול מארחת את ונקובר במסגרת MLS. ונקובר עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ונקובר במשחק חוץ יחסית לא קל מול מונטריאול , על פי מדד העוצמה ראש בראש ונקובר אמורה לעבור את המשחק עם ניצחון .
    לכן ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מונטריאול מארחת את ונקובר במסגרת MLS. ונקובר עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מונטריאול מארחת את ונקובר במסגרת MLS. ונקובר עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מונטריאול מארחת את ונקובר במסגרת MLS. ונקובר עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    מונטריאול מארחת את ונקובר במסגרת MLS. ונקובר עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על ניצחון למארחת במשחקים שקבוצה אורחת עם מדד עוצמה ראש בראש טוב יותר, ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

יום ראשון, תאריך 07 יולי 2024. משחק בין מונטריאול לונקובר במסגרת הMLS.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
במשחקים האחרונים מונטריאול ניצחה פעם אחת (נגד פילדלפיה), הפסידה פעמיים (נגד ניו יורק סיטי, קולורדו) ופעמיים סיימה בתוצאת תיקו (נגד ניו יורק רד בולס, ריאל סולט לייק) כאשר מנגד ונקובר עם רצף של 2 ניצחונות במשחקים האחרונים (נגד מינסוטה יונייטד,St. Louis City).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה מונטריאול ניצחה 7 פעמים ומנגד ונקובר ניצחה 7 פעמים ופעם אחת סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -0.66 -1.33
סיכום כללי מונטריאול (10), ונקובר (10) -3 -0.70
סיכום בית חוץ מונטריאול (5), ונקובר (5) 1 0.80
ראש בראש כללי מונטריאול (15) נגד ונקובר (15) -2 -0.20
ראש בראש בית חוץ מונטריאול (7) נגד ונקובר (7) 6 0.43

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב מונטריאול ונקובר
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים -0.33 0.33
סיכום כללי מונטריאול (10), ונקובר (10) -1 2
סיכום בית חוץ מונטריאול (5), ונקובר (5) 2 1
ראש בראש כללי מונטריאול (15) נגד ונקובר (15) -1 1
ראש בראש בית חוץ מונטריאול (7) נגד ונקובר (7) 3 -3
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
21 12 9 מספר משחקים 9 11 20
5 2 3 נצחונות 4 5 9
7 3 4 תיקו 2 2 4
9 7 2 הפסדים 3 4 7
30 13 17 שערים שהבקיעו 17 16 33
45 30 15 שערים שספגו 14 14 28
4 2 2 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 2 2 4
7 5 2 מספר משחקים שלא הבקיעו 1 3 4
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.4 1.1 1.9 ממוצע שערים למשחק 1.9 1.5 1.7
2.1 2.5 1.7 ממוצע ספיגות למשחק 1.6 1.3 1.4
0.2 0.2 0.2 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.2 0.2 0.2
0.3 0.4 0.2 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.1 0.3 0.2
24" 21" 25" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 39" 39" 39"
37" 37" 37" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 43" 35" 39"
התפלגות זמני הבקעה
0-15
15-30
30-45
45-60
60-75
75-90
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי מונטריאול (10), ונקובר (10) 3.55 3
סיכום בית חוץ מונטריאול (5), ונקובר (5) 3.20 5
ראש בראש כללי מונטריאול (15) נגד ונקובר (15) 3.00 5
ראש בראש בית חוץ מונטריאול (7) נגד ונקובר (7) 2.71 3
תאריך שעה 1 X 2
03/07/202415:052.002.952.45
04/07/202403:502.003.002.40
04/07/202403:552.103.002.25
04/07/202406:102.153.002.20
04/07/202411:302.203.002.15
05/07/202408:452.253.002.15
05/07/202409:002.253.002.10
06/07/202404:152.303.002.05
06/07/202418:402.253.002.10
06/07/202419:302.253.002.15
06/07/202421:102.203.002.15
06/07/202422:552.153.002.20
07/07/202400:102.103.002.25
07/07/202400:452.103.002.30
07/07/202402:152.103.002.25
07/07/202402:402.153.002.20

MLS 07/07/2024 05:13

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1אינטר מיאמי22145331 - 501947
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
  • ת
2סינסינטי21143425 - 361145
  • נ
  • נ
  • ה
  • נ
  • נ
3קולומבוס19106318 - 361836
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
  • נ
4ניו יורק סיטי21112825 - 32735
  • נ
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
5ניו יורק רד בולס2198427 - 36935
  • ת
  • נ
  • ת
  • ת
  • ה
6Charlotte2295823 - 24132
  • ה
  • ה
  • נ
  • ת
  • נ
7נאשוויל2168727 - 24-326
  • ה
  • ה
  • נ
  • נ
  • ת
8טורונטו22731239 - 30-924
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
9אטלנטה יונייטד2166927 - 29224
  • ה
  • נ
  • ת
  • נ
  • ת
10אורלנדו סיטי2166936 - 27-924
  • נ
  • ה
  • נ
  • ת
  • ה
11ניו אינגלנד19711136 - 20-1622
  • נ
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
12מונטריאול2157945 - 30-1522
  • ה
  • נ
  • ה
  • ת
  • ת
13שיקגו21561039 - 28-1121
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
  • נ
14פילדלפיה2148939 - 36-320
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
15די.סי. יונייטד22481042 - 30-1220
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה
  • ה
 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1לוס אנג'לס21134424 - 431943
  • נ
  • נ
  • נ
  • ת
  • נ
2ריאל סולט לייק21117325 - 431840
  • נ
  • ה
  • נ
  • ת
  • נ
3לוס אנג'לס גלקסי22117429 - 421340
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
  • נ
4קולורדו22104836 - 40434
  • נ
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
5ונקובר2094728 - 33531
  • נ
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
6פורטלנד2286838 - 41330
  • ה
  • נ
  • נ
  • נ
  • ת
7יוסטון2186726 - 29330
  • ה
  • נ
  • נ
  • ת
  • ת
8מינסוטה יונייטד2185835 - 34-129
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
9סיאטל2177726 - 29328
  • נ
  • נ
  • ת
  • נ
  • ה
10אוסטין אפ. סי2176830 - 23-727
  • ה
  • נ
  • ת
  • ה
  • ה
11דאלאס21651034 - 30-423
  • נ
  • ה
  • ה
  • נ
  • נ
12St. Louis City21410735 - 29-622
  • נ
  • ה
  • ת
  • ה
  • ה
13קנזס סיטי22451346 - 34-1217
  • ה
  • נ
  • ה
  • ה
  • ה
14סן חוזה ארת'קווייק21321656 - 29-2711
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה

מונטריאול

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
03/07/2024 ניו יורק סיטי נגד מונטריאול הפסד 2 : 0
29/06/2024 מונטריאול נגד פילדלפיה נצחון 4 : 2
23/06/2024 קולורדו נגד מונטריאול הפסד 4 : 1
19/06/2024 מונטריאול נגד ניו יורק רד בולס תיקו 2 : 2
15/06/2024 מונטריאול נגד ריאל סולט לייק תיקו 0 : 0
01/06/2024 פילדלפיה נגד מונטריאול תיקו 2 : 2
29/05/2024 מונטריאול נגד די.סי. יונייטד נצחון 4 : 2
25/05/2024 מונטריאול נגד נאשוויל תיקו 0 : 0
18/05/2024 טורונטו נגד מונטריאול הפסד 5 : 1
05/05/2024 נאשוויל נגד מונטריאול הפסד 4 : 1

ונקובר

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
04/07/2024 מינסוטה יונייטד נגד ונקובר MLS פלייאוף ניצחון 1 : 3
30/06/2024 ונקובר נגד St. Louis City MLS פלייאוף נצחון 4 : 3
23/06/2024 פורטלנד נגד ונקובר MLS פלייאוף הפסד 2 : 0
15/06/2024 ניו אינגלנד נגד ונקובר MLS פלייאוף הפסד 3 : 2
02/06/2024 ונקובר נגד קולורדו MLS פלייאוף נצחון 2 : 1
30/05/2024 קנזס סיטי נגד ונקובר MLS פלייאוף ניצחון 1 : 2
26/05/2024 ונקובר נגד אינטר מיאמי MLS פלייאוף הפסד 1 : 2
19/05/2024 סיאטל נגד ונקובר MLS פלייאוף תיקו 1 : 1
05/05/2024 ונקובר נגד אוסטין אפ. סי MLS פלייאוף תיקו 0 : 0
14/04/2024 ונקובר נגד לוס אנג'לס גלקסי MLS פלייאוף הפסד 1 : 3

מונטריאול נגד ונקובר

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
02/04/2023 MLS פלייאוף ונקובר נגד מונטריאול ונקובר 5 : 0
16/04/2022 MLS פלייאוף מונטריאול נגד ונקובר מונטריאול 2 : 1
08/05/2021 MLS פלייאוף ונקובר נגד מונטריאול ונקובר 2 : 0
17/09/2020 MLS פלייאוף ונקובר נגד מונטריאול ונקובר 3 : 1
14/09/2020 MLS פלייאוף ונקובר נגד מונטריאול מונטריאול 2 : 4
26/08/2020 MLS פלייאוף מונטריאול נגד ונקובר מונטריאול 2 : 0
29/08/2019 MLS פלייאוף מונטריאול נגד ונקובר מונטריאול 2 : 1
04/03/2018 MLS פלייאוף ונקובר נגד מונטריאול ונקובר 2 : 1
29/04/2017 MLS פלייאוף מונטריאול נגד ונקובר ונקובר 1 : 2
25/09/2010 יונייטד סוקר ליג ונקובר נגד מונטריאול מונטריאול 0 : 1
28/07/2010 יונייטד סוקר ליג מונטריאול נגד ונקובר ונקובר 0 : 1
30/06/2010 יונייטד סוקר ליג מונטריאול נגד ונקובר ונקובר 1 : 2
16/05/2010 יונייטד סוקר ליג ונקובר נגד מונטריאול תיקו 0 : 0
17/10/2009 יונייטד סוקר ליג מונטריאול נגד ונקובר מונטריאול 3 : 1
11/10/2009 יונייטד סוקר ליג ונקובר נגד מונטריאול מונטריאול 2 : 3
חולצה שם תפקיד פציעה סטאטוס
29 M. Choiniere קשר international duty לא משחק
6 S. Piette קשר international duty לא משחק
16 J. Waterman מגן international duty לא משחק
חולצה שם תפקיד פציעה סטאטוס
3 S. Adekugbe מגן פציעה לא משחק
22 A. Ahmed מגן international duty לא משחק
6 T. Blackmon מגן פציעה לא משחק
45 P. Vite קשר פציעה ספק משחק

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס