אנגליה

כדורגל - אנגליה - פרמייר ליג

327. הסתיים קריסטל פאלאס - ווסטהאם S,D 1.75 3.45 3.15 0 - 2 ספורט1 מידע נוסף
  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא שילוב של טווח יחסי ליין קבועים , ירידה ביחס הליין של הקבוצה המועדפת ושימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה המארחת הוא בין 1.75-1.8
    יחס ההימור של הקבוצה המארחת ירד לפחות ב-7%
    ההימור ניתן להימור סינגל (S)
    מכיוון שקריסטל פאלאס המארחת , עם יחס המתאים לתנאי המקדים ,והליין ירד מהרגע שפורסם ועד שלב ההימור לפחות ב-7% ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 60 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קריסטל פאלאס במשחק יחסית לא קל מול ווסטהאם , על פי מדד מומנטום בית חוץ ביחד עם העובדה שקריסטל פאלאס לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קריסטל פאלאס מארחת את ווסטהאם במסגרת פרמייר ליג. קריסטל פאלאס עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 100 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קריסטל פאלאס מארחת את ווסטהאם במסגרת פרמייר ליג. קריסטל פאלאס עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קריסטל פאלאס עם מדד עוצמה כללי טוב יותר מווסטהאם , צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קריסטל פאלאס מארחת את ווסטהאם במסגרת פרמייר ליג. קריסטל פאלאס עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קריסטל פאלאס מארחת את ווסטהאם במסגרת פרמייר ליג. קריסטל פאלאס עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קריסטל פאלאס במשחק שבו יחסי הכוחות מול ווסטהאם נראים על פניו די שווים. על פי מדד עוצמה בית חוץ קריסטל פאלאס נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קריסטל פאלאס מארחת את ווסטהאם במסגרת פרמייר ליג. קריסטל פאלאס עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קריסטל פאלאס מארחת את ווסטהאם במסגרת פרמייר ליג. קריסטל פאלאס עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קריסטל פאלאס מארחת את ווסטהאם במסגרת פרמייר ליג. קריסטל פאלאס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של קריסטל פאלאס שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של קריסטל פאלאס.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 60 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קריסטל פאלאס מארחת את ווסטהאם במסגרת פרמייר ליג. קריסטל פאלאס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של קריסטל פאלאס. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 270 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קריסטל פאלאס מארחת את ווסטהאם במסגרת פרמייר ליג. קריסטל פאלאס עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של קריסטל פאלאס. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קריסטל פאלאס מארחת את ווסטהאם במסגרת פרמייר ליג. קריסטל פאלאס עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של קריסטל פאלאס שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של קריסטל פאלאס.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 60 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קריסטל פאלאס מארחת את ווסטהאם במסגרת פרמייר ליג. קריסטל פאלאס עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של קריסטל פאלאס. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קריסטל פאלאס מארחת את ווסטהאם במסגרת פרמייר ליג. קריסטל פאלאס עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של קריסטל פאלאס. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קריסטל פאלאס במשחק שווה כוחות מול ווסטהאם , אך מכיוון שקריסטל פאלאס מארחת את המשחק יחד עם העובדה שכל מדדי העוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קריסטל פאלאס מארחת את ווסטהאם במסגרת פרמייר ליג. קריסטל פאלאס עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 50 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קריסטל פאלאס מארחת את ווסטהאם במסגרת פרמייר ליג. קריסטל פאלאס עם כל מדדי עוצמה (כללי, ממוצע, בית חוץ וראש בראש) טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה טובים יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קריסטל פאלאס במשחק יחסית לא קל מול ווסטהאם , על פי מדד מומנטום הכללי היא בתקופה טובה יותר וצפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קריסטל פאלאס עם מדד מומנטום כללי טוב יותר מווסטהאם , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קריסטל פאלאס מארחת את ווסטהאם במסגרת פרמייר ליג. קריסטל פאלאס במומנטום טוב יותר (על פי מדד המומנטום הכללי). מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קריסטל פאלאס מארחת את ווסטהאם במסגרת פרמייר ליג. קריסטל פאלאס במומנטום טוב יותר (על פי מדד המומנטום הכללי). מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קריסטל פאלאס מארחת את ווסטהאם במסגרת פרמייר ליג. קריסטל פאלאס במומנטום טוב יותר (על פי מדד המומנטום הכללי). מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 90 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קריסטל פאלאס מארחת את ווסטהאם במסגרת פרמייר ליג. קריסטל פאלאס במומנטום טוב יותר (על פי מדד המומנטום הכללי). מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קריסטל פאלאס מארחת את ווסטהאם במסגרת פרמייר ליג. קריסטל פאלאס עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

1 X 2
1.75 3.45 3.15
37% 30% 33%
(10 ממליצים) (8 ממליצים) (9 ממליצים)

יום שבת, תאריך 24 אוגוסט 2024. משחק בין קריסטל פאלאס לווסטהאם במסגרת הפרמייר ליג.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
קריסטל פאלאס המארחת ממוקמת במקום ה-14 עם 0 נקודות ויחס שערים שלילי של -1 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.00 וסופגת 2.00 שערים) כאשר מנגד ווסטהאם האורחת ממוקמת במקום ה-13 עם 0 נקודות ויחס שערים שלילי של -1 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.00 וסופגת 2.00 שערים).
במשחקים האחרונים קריסטל פאלאס ניצחה 3 פעמים (נגד אסטון וילה, וולבס, מנצ'סטר יונייטד), הפסידה פעם אחת (נגד ברנטפורד) ופעם אחת סיימה בתוצאת תיקו (נגד פולהאם) כאשר מנגד ווסטהאם עם רצף של 2 הפסדים במשחקים האחרונים (נגד אסטון וילה,מנצ'סטר סיטי).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה קריסטל פאלאס ניצחה 5 פעמים ומנגד ווסטהאם ניצחה 4 פעמים ו-6 פעמים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 3.34 2.33
סיכום כללי קריסטל פאלאס (10), ווסטהאם (10) 1 2.50
סיכום בית חוץ קריסטל פאלאס (5), ווסטהאם (5) 8 4.60
ראש בראש כללי קריסטל פאלאס (15) נגד ווסטהאם (15) 4 0.07
ראש בראש בית חוץ קריסטל פאלאס (7) נגד ווסטהאם (7) 4 0.43

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב קריסטל פאלאס ווסטהאם
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 2.67 -0.67
סיכום כללי קריסטל פאלאס (10), ווסטהאם (10) -1 -2
סיכום בית חוץ קריסטל פאלאס (5), ווסטהאם (5) 4 -4
ראש בראש כללי קריסטל פאלאס (15) נגד ווסטהאם (15) 2 -2
ראש בראש בית חוץ קריסטל פאלאס (7) נגד ווסטהאם (7) 2 -2
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
1 1 0 מספר משחקים 1 0 1
0 0 0 נצחונות 0 0 0
0 0 0 תיקו 0 0 0
1 1 0 הפסדים 1 0 1
1 1 0 שערים שהבקיעו 1 0 1
2 2 0 שערים שספגו 2 0 2
0 0 0 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 0 0 0
0 0 0 מספר משחקים שלא הבקיעו 0 0 0
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.0 1.0 0.0 ממוצע שערים למשחק 1.0 0.0 1.0
2.0 2.0 0.0 ממוצע ספיגות למשחק 2.0 0.0 2.0
0.0 0.0 0.0 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.0 0.0 0.0
0.0 0.0 0.0 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.0 0.0 0.0
- - - זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 37" - 37"
29" 29" - זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 4" - 4"
התפלגות זמני הבקעה
0-15
15-30
30-45
45-60
60-75
75-90
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי קריסטל פאלאס (10), ווסטהאם (10) 3.55 3
סיכום בית חוץ קריסטל פאלאס (5), ווסטהאם (5) 4.50 4.5
ראש בראש כללי קריסטל פאלאס (15) נגד ווסטהאם (15) 3.80 7
ראש בראש בית חוץ קריסטל פאלאס (7) נגד ווסטהאם (7) 4.71 7
תאריך שעה 1 X 2
20/08/202415:052.003.252.75
20/08/202415:202.003.202.80
20/08/202417:401.953.252.85
20/08/202418:551.953.202.90
23/08/202415:401.953.252.85
24/08/202402:351.953.202.90
24/08/202403:401.953.252.85
24/08/202407:251.903.252.95
24/08/202407:351.903.203.00
24/08/202407:451.853.253.10
24/08/202407:501.803.303.15
24/08/202408:001.803.303.20
24/08/202408:201.803.303.15
24/08/202408:351.803.303.20
24/08/202410:101.803.303.15
24/08/202411:501.953.252.85
24/08/202411:551.803.303.15
24/08/202413:051.853.253.10
24/08/202413:151.803.303.15
24/08/202414:251.803.303.20
24/08/202414:301.803.303.25
24/08/202414:451.753.303.30
24/08/202415:451.803.303.25
24/08/202416:001.753.303.30
24/08/202416:151.753.353.30
24/08/202416:201.803.303.20
24/08/202416:351.753.353.30
24/08/202416:451.753.453.15

פרמייר ליג 24/08/2024 20:26

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1ברייטון11000 - 333
  • נ
2ארסנל11000 - 223
  • נ
3ליברפול11000 - 223
  • נ
4מנצ'סטר סיטי11000 - 223
  • נ
5אסטון וילה11001 - 213
  • נ
6ברנטפורד11001 - 213
  • נ
7מנצ'סטר יונייטד11000 - 113
  • נ
8ניוקאסל11000 - 113
  • נ
9טוטנהאם10101 - 101
  • ת
10לסטר10101 - 101
  • ת
11בורנמות'10101 - 101
  • ת
12נוטינגהאם פורסט10101 - 101
  • ת
13ווסטהאם10012 - 1-10
  • ה
14קריסטל פאלאס10012 - 1-10
  • ה
15פולהאם10011 - 0-10
  • ה
16סאות'המפטון10011 - 0-10
  • ה
17צ'לסי10012 - 0-20
  • ה
18איפסוויץ'10012 - 0-20
  • ה
19וולבס10012 - 0-20
  • ה
20אברטון10013 - 0-30
  • ה

קריסטל פאלאס

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
18/08/2024 ברנטפורד נגד קריסטל פאלאס הפסד 2 : 1
19/05/2024 קריסטל פאלאס נגד אסטון וילה נצחון 5 : 0
11/05/2024 וולבס נגד קריסטל פאלאס ניצחון 1 : 3
06/05/2024 קריסטל פאלאס נגד מנצ'סטר יונייטד נצחון 4 : 0
27/04/2024 פולהאם נגד קריסטל פאלאס תיקו 1 : 1
24/04/2024 קריסטל פאלאס נגד ניוקאסל נצחון 2 : 0
21/04/2024 קריסטל פאלאס נגד ווסטהאם נצחון 5 : 2
14/04/2024 ליברפול נגד קריסטל פאלאס ניצחון 0 : 1
06/04/2024 קריסטל פאלאס נגד מנצ'סטר סיטי הפסד 2 : 4
02/04/2024 בורנמות' נגד קריסטל פאלאס הפסד 1 : 0

ווסטהאם

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
17/08/2024 ווסטהאם נגד אסטון וילה פרמייר ליג הפסד 1 : 2
19/05/2024 מנצ'סטר סיטי נגד ווסטהאם פרמייר ליג הפסד 3 : 1
11/05/2024 ווסטהאם נגד לוטון פרמייר ליג נצחון 3 : 1
05/05/2024 צ'לסי נגד ווסטהאם פרמייר ליג הפסד 5 : 0
27/04/2024 ווסטהאם נגד ליברפול פרמייר ליג תיקו 2 : 2
21/04/2024 קריסטל פאלאס נגד ווסטהאם פרמייר ליג הפסד 5 : 2
18/04/2024 ווסטהאם נגד באייר לברקוזן הליגה האירופית תיקו 1 : 1
14/04/2024 ווסטהאם נגד פולהאם פרמייר ליג הפסד 0 : 2
11/04/2024 באייר לברקוזן נגד ווסטהאם הליגה האירופית הפסד 2 : 0
06/04/2024 וולבס נגד ווסטהאם פרמייר ליג ניצחון 1 : 2

קריסטל פאלאס נגד ווסטהאם

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
21/04/2024 פרמייר ליג קריסטל פאלאס נגד ווסטהאם קריסטל פאלאס 5 : 2
03/12/2023 פרמייר ליג ווסטהאם נגד קריסטל פאלאס תיקו 1 : 1
29/04/2023 פרמייר ליג קריסטל פאלאס נגד ווסטהאם קריסטל פאלאס 4 : 3
06/11/2022 פרמייר ליג ווסטהאם נגד קריסטל פאלאס קריסטל פאלאס 1 : 2
01/01/2022 פרמייר ליג קריסטל פאלאס נגד ווסטהאם ווסטהאם 2 : 3
28/08/2021 פרמייר ליג ווסטהאם נגד קריסטל פאלאס תיקו 2 : 2
26/01/2021 פרמייר ליג קריסטל פאלאס נגד ווסטהאם ווסטהאם 2 : 3
16/12/2020 פרמייר ליג ווסטהאם נגד קריסטל פאלאס תיקו 1 : 1
26/12/2019 פרמייר ליג קריסטל פאלאס נגד ווסטהאם קריסטל פאלאס 2 : 1
05/10/2019 פרמייר ליג ווסטהאם נגד קריסטל פאלאס קריסטל פאלאס 1 : 2
09/02/2019 פרמייר ליג קריסטל פאלאס נגד ווסטהאם תיקו 1 : 1
08/12/2018 פרמייר ליג ווסטהאם נגד קריסטל פאלאס ווסטהאם 3 : 2
30/01/2018 פרמייר ליג ווסטהאם נגד קריסטל פאלאס תיקו 1 : 1
28/10/2017 פרמייר ליג קריסטל פאלאס נגד ווסטהאם תיקו 2 : 2
14/01/2017 פרמייר ליג ווסטהאם נגד קריסטל פאלאס ווסטהאם 3 : 0
חולצה שם תפקיד פציעה סטאטוס
11 Matheus Franca חלוץ פגיעה בשריר לא משחק
19 W. Hughes קשר מחלה ספק משחק
חולצה שם תפקיד פציעה סטאטוס
19 E. Alvarez קשר פגיעה בירך ספק משחק

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס