שווייץ

כדורגל - שווייץ - שוויצרית שניה

196. 21:15 קארוג' - ואדוז S,D 1.85 3.10 2.60 מידע נוסף
  • ABCD

    קארוג במשחק יחסית לא קל מול ואדוז , על פי מדד מומנטום הכללי ביחד עם העובדה שקארוג לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קארוג מארחת את ואדוז במסגרת שוויצרית שניה. קארוג עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 120 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קארוג מארחת את ואדוז במסגרת שוויצרית שניה. קארוג עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קארוג מארחת את ואדוז במסגרת שוויצרית שניה. קארוג עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קארוג מארחת את ואדוז במסגרת שוויצרית שניה. קארוג עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעהשל תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 70 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קארוג מארחת את ואדוז במסגרת שוויצרית שניה. קארוג עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קארוג עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר מואדוז , צפויה לנצח במשחק לא קל על הנייר. צפי למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 150 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קארוג מארחת את ואדוז במסגרת שוויצרית שניה. קארוג עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קארוג מארחת את ואדוז במסגרת שוויצרית שניה. קארוג עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קארוג במשחק שבו יחסי הכוחות מול ואדוז נראים על פניו די שווים. על פי מדד עוצמה כללי קארוג נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קארוג מארחת את ואדוז במסגרת שוויצרית שניה. קארוג עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 120 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קארוג מארחת את ואדוז במסגרת שוויצרית שניה. קארוג עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קארוג במשחק לא קל מול ואדוז , אך מכיוון שקארוג מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד עוצמה ממוצע שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קארוג מארחת את ואדוז במסגרת שוויצרית שניה. קארוג עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קארוג מארחת את ואדוז במסגרת שוויצרית שניה. קארוג עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קארוג עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר מואדוז , צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 60 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קארוג מארחת את ואדוז במסגרת שוויצרית שניה. קארוג עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קארוג מארחת את ואדוז במסגרת שוויצרית שניה. קארוג עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קארוג מארחת את ואדוז במסגרת שוויצרית שניה. קארוג עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של קארוג שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של קארוג.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קארוג מארחת את ואדוז במסגרת שוויצרית שניה. קארוג עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של קארוג. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קארוג מארחת את ואדוז במסגרת שוויצרית שניה. קארוג עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של קארוג. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קארוג מארחת את ואדוז במסגרת שוויצרית שניה. קארוג עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר , בנוסף היה ירידה ביחס ליין של קארוג שמעיד בדרך כלל שמהמרים רבים נוספים הימרו על ניצחון של קארוג.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 60 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קארוג מארחת את ואדוז במסגרת שוויצרית שניה. קארוג עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של קארוג. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קארוג מארחת את ואדוז במסגרת שוויצרית שניה. קארוג עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, בנוסף היה ירידה ביחס ליין של קארוג. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קארוג במשחק יחסית לא קל מול ואדוז , על פי מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קארוג מארחת את ואדוז במסגרת שוויצרית שניה. קארוג עם כל מדדי עוצמה ומומנטום ממוצעים טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    קארוג מארחת את ואדוז במסגרת שוויצרית שניה. קארוג עם כל מדדי עוצמה ומומנטום ממוצעים טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 40 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ההימור הנוכחי הוא הימור המבוסס על סטטיסטיקה בלבד , כאשר השיטה היא שילוב של טווח יחסי ליין קבועים , ירידה ביחס הליין של הקבוצה המועדפת במקביל עלייה ביחס בליין של הקבוצה השנייה ושימוש במקדם שיטת ההכפלה היחסית.
    הימור זה יתבצע רק כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    יחס ההימור של הקבוצה המארחת הוא בין 1.25-2.5
    יחס ההימור של הקבוצה המארחת ירד לפחות ב-10%
    יחס ההימור של הקבוצה האורחת עלה לפחות ב-10%
    מכיוון שקארוג המארחת , עם יחס המתאים לתנאי המקדים ,והליין ירד מהרגע שפורסם ועד שלב ההימור לפחות ב-10% ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 100

1 X 2
1.85 3.10 2.60
36% 32% 32%
(10 ממליצים) (9 ממליצים) (9 ממליצים)

יום שלישי, תאריך 24 ספטמבר 2024. משחק בין קארוג' לואדוז במסגרת השוויצרית שניה.
קארוג' המארחת ממוקמת במקום ה-3 עם 13 נקודות ויחס שערים חיובי של 4 שערים (כובשת בממוצע למשחק 2.00 וסופגת 1.43 שערים) כאשר מנגד ואדוז האורחת ממוקמת במקום ה-8 עם 8 נקודות ויחס שערים שלילי של -5 שערים (כובשת בממוצע למשחק 1.43 וסופגת 2.14 שערים).
קארוג' עם רצף של 3 ניצחונות במשחקים האחרונים (נגד סטאד ניון,Monthey,וויל) כאשר מנגד ואדוז עם רצף של 2 הפסדים במשחקים האחרונים (נגד אראו,נוישאטל קסאמקס).

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 2.33 3.33
סיכום כללי קארוג' (10), ואדוז (10) 5 1.10
סיכום בית חוץ קארוג' (5), ואדוז (5) 4 1.60
ראש בראש כללי קארוג' (-) נגד ואדוז (-) - -
ראש בראש בית חוץ קארוג' (-) נגד ואדוז (-) - -

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב קארוג' ואדוז
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 2.00 -0.33
סיכום כללי קארוג' (10), ואדוז (10) 3 -2
סיכום בית חוץ קארוג' (5), ואדוז (5) 1 -3
ראש בראש כללי קארוג' (-) נגד ואדוז (-) - -
ראש בראש בית חוץ קארוג' (-) נגד ואדוז (-) - -
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
6 3 3 מספר משחקים 2 3 5
3 1 2 נצחונות 1 1 2
1 1 0 תיקו 1 0 1
2 1 1 הפסדים 0 2 2
10 4 6 שערים שהבקיעו 7 4 11
8 4 4 שערים שספגו 1 5 6
0 0 0 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 1 0 1
2 1 1 מספר משחקים שלא הבקיעו 0 1 1
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.7 1.3 2.0 ממוצע שערים למשחק 3.5 1.3 2.2
1.3 1.3 1.3 ממוצע ספיגות למשחק 0.5 1.7 1.2
0.0 0.0 0.0 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.5 0.0 0.2
0.3 0.3 0.3 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.0 0.3 0.2
38" 60" 16" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון - - -
36" 20" 52" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון - - -
התפלגות זמני הבקעה
0-15
15-30
30-45
45-60
60-75
75-90
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי קארוג' (10), ואדוז (10) 3.95 6.5
סיכום בית חוץ קארוג' (5), ואדוז (5) 4.20 4.5
ראש בראש כללי קארוג' (-) נגד ואדוז (-) - -
ראש בראש בית חוץ קארוג' (-) נגד ואדוז (-) - -
תאריך שעה 1 X 2
22/09/202415:052.003.052.35
23/09/202415:251.953.052.45
23/09/202418:301.903.052.50
23/09/202418:451.903.052.55
23/09/202420:051.903.102.50
23/09/202420:101.853.102.55
23/09/202420:151.853.102.60
24/09/202403:301.803.102.65
24/09/202407:301.853.102.60

שוויצרית שניה 24/09/2024 07:13

 קבוצהמשחקיםנצחוןתיקוהפסדשעריםהפרשנקודותמשחקים אחרונים
1נוישאטל קסאמקס851216 - 18216
  • נ
  • נ
  • נ
  • ה
  • ת
2ת'ון84318 - 15715
  • ת
  • ה
  • ת
  • נ
  • נ
3קארוג'741210 - 14413
  • נ
  • נ
  • ה
  • ה
  • ת
4שאפהאוזן832311 - 13211
  • נ
  • ה
  • ת
  • ה
  • ת
5בלינזונה732211 - 10-111
  • נ
  • נ
  • נ
  • ת
  • ת
6וויל823311 - 1219
  • ת
  • ת
  • ה
  • נ
  • ה
7אראו822415 - 13-28
  • ה
  • נ
  • ה
  • נ
  • ת
8ואדוז722315 - 10-58
  • ה
  • ה
  • נ
  • ת
  • נ
9סטאד ניון821518 - 11-77
  • ה
  • ה
  • ה
  • ה
  • נ
10סטאד אושי71339 - 8-16
  • ת
  • נ
  • ה
  • ת
  • ת

קארוג'

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
20/09/2024 סטאד ניון נגד קארוג' ניצחון 2 : 4
13/09/2024 Monthey נגד קארוג' ניצחון 0 : 2
30/08/2024 קארוג' נגד וויל נצחון 3 : 1
24/08/2024 אראו נגד קארוג' הפסד 1 : 0
16/08/2024 Lancy נגד קארוג' תיקו 3 : 3
09/08/2024 קארוג' נגד ת'ון הפסד 0 : 2
03/08/2024 בלינזונה נגד קארוג' תיקו 1 : 1
26/07/2024 קארוג' נגד נוישאטל קסאמקס נצחון 3 : 1
18/08/2023 קארוג' נגד סיון הפסד 1 : 3
17/09/2022 קארוג' נגד סט. גאלן הפסד 2 : 4

ואדוז

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
20/09/2024 ואדוז נגד אראו שוויצרית שניה הפסד 2 : 5
30/08/2024 נוישאטל קסאמקס נגד ואדוז שוויצרית שניה הפסד 4 : 1
25/08/2024 ואדוז נגד סטאד אושי שוויצרית שניה נצחון 3 : 1
11/08/2024 שאפהאוזן נגד ואדוז שוויצרית שניה תיקו 1 : 1
04/08/2024 ואדוז נגד וויל שוויצרית שניה נצחון 3 : 2
01/08/2024 ואדוז נגד סט. פטריק קונפרנס ליג תיקו 2 : 2
28/07/2024 ת'ון נגד ואדוז שוויצרית שניה הפסד 2 : 0
25/07/2024 סט. פטריק נגד ואדוז קונפרנס ליג הפסד 3 : 1
21/07/2024 ואדוז נגד סטאד ניון שוויצרית שניה תיקו 0 : 0
17/05/2024 ת'ון נגד ואדוז שוויצרית שניה הפסד 6 : 3

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

יחסים מהעולם 2024-09-24 08:24

תצוגה של יחסים ושינויים שהיו ביחסים של ספקי מידע מהעולם עבור המשחק קארוג' נגד ואדוז.

תאריך שעה 1 X 2
23/09/2024 16:50 2.15 3.70 2.90
20/09/2024 23:55 2.20 3.50 2.70
21/09/2024 18:51 2.20 3.50 2.70
23/09/2024 11:03 2.20 3.50 2.70
23/09/2024 11:57 2.20 3.50 2.70
23/09/2024 12:03 2.20 3.50 2.70
23/09/2024 14:15 2.15 3.50 2.80
23/09/2024 14:22 2.15 3.50 2.80
23/09/2024 14:45 2.15 3.50 2.80
23/09/2024 15:45 2.05 3.60 3
23/09/2024 15:46 2.05 3.60 3
23/09/2024 18:33 2.05 3.60 3
23/09/2024 18:45 2.05 3.60 3
23/09/2024 18:52 1.95 3.60 3.10
23/09/2024 05:50 2.30 3.63 2.80
23/09/2024 10:59 2.30 3.63 2.80
23/09/2024 11:01 2.30 3.63 2.80
23/09/2024 11:37 2.31 3.61 2.81
23/09/2024 12:07 2.15 3.65 3.06
23/09/2024 15:27 2.08 3.71 3.16
23/09/2024 16:43 2.21 3.71 2.91
23/09/2024 16:45 2.11 3.74 3.06
23/09/2024 16:54 2 3.77 3.30
23/09/2024 18:19 2.03 3.78 3.35
24/09/2024 03:07 2.05 3.77 3.30
197. 21:15 קארוג' - ואדוז (1+) 3.05 3.55 1.55 מידע נוסף
198. 21:15 מעל/מתחת שערים (2.5) קארוג' - ואדוז 1.40 2.00 מידע נוסף
199. 21:15 מחצית ראשונה קארוג' - ואדוז 2.25 2.10 3.00 מידע נוסף
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס