ארגנטינה

כדורגל - ארגנטינה - גביע ארגנטינאי

320. הסתיים ולז סארספילד - אינדפנדיינטה S,D 1.90 2.45 3.20 1 - 0 מידע נוסף
  • ABCD

    ולז סארספילד במשחק יחסית לא קל מול אינדפנדיינטה , על פי מדד מומנטום הכללי ביחד עם העובדה שולז סארספילד לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ולז סארספילד במשחק שווה כוחות מול אינדפנדיינטה , אך מכיוון שולז סארספילד מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד מומנטום הכללי שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ולז סארספילד מארחת את אינדפנדיינטה במסגרת גביע ארגנטינאי. ולז סארספילד עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ולז סארספילד מארחת את אינדפנדיינטה במסגרת גביע ארגנטינאי. ולז סארספילד עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעהשל תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ולז סארספילד מארחת את אינדפנדיינטה במסגרת גביע ארגנטינאי. ולז סארספילד עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ולז סארספילד מארחת את אינדפנדיינטה במסגרת גביע ארגנטינאי. ולז סארספילד עם מדד מומנטום כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 120 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ולז סארספילד מארחת את אינדפנדיינטה במסגרת גביע ארגנטינאי. ולז סארספילד עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר במחזורים האחרונים ואמורה לספק את הסחורה.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ולז סארספילד במשחק יחסית לא קל מול אינדפנדיינטה , על פי מדד מומנטום הממוצע ביחד עם העובדה שולז סארספילד לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ולז סארספילד מארחת את אינדפנדיינטה במסגרת גביע ארגנטינאי. ולז סארספילד עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעהשל תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 400 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ולז סארספילד מארחת את אינדפנדיינטה במסגרת גביע ארגנטינאי. ולז סארספילד עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ולז סארספילד מארחת את אינדפנדיינטה במסגרת גביע ארגנטינאי. ולז סארספילד עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ולז סארספילד מארחת את אינדפנדיינטה במסגרת גביע ארגנטינאי. ולז סארספילד עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד מומנטום ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 270 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ולז סארספילד במשחק שבו יחסי הכוחות מול אינדפנדיינטה נראים על פניו די שווים. על פי מדד עוצמה כללי ולז סארספילד נמצאת בתקופה טובה יותר , ולכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ולז סארספילד במשחק לא קל מול אינדפנדיינטה , אך מכיוון שולז סארספילד מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד עוצמה כללי שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ולז סארספילד מארחת את אינדפנדיינטה במסגרת גביע ארגנטינאי. ולז סארספילד עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ולז סארספילד מארחת את אינדפנדיינטה במסגרת גביע ארגנטינאי. ולז סארספילד עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעהשל תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ולז סארספילד מארחת את אינדפנדיינטה במסגרת גביע ארגנטינאי. ולז סארספילד עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ולז סארספילד מארחת את אינדפנדיינטה במסגרת גביע ארגנטינאי. ולז סארספילד עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 120 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ולז סארספילד במשחק לא קל מול אינדפנדיינטה , אך מכיוון שולז סארספילד מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדד עוצמה ממוצע שלה טוב יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ולז סארספילד עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר מאינדפנדיינטה , צפויה לנצח במשחק.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ולז סארספילד מארחת את אינדפנדיינטה במסגרת גביע ארגנטינאי. ולז סארספילד עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 180 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ולז סארספילד מארחת את אינדפנדיינטה במסגרת גביע ארגנטינאי. ולז סארספילד עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעהשל תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ולז סארספילד מארחת את אינדפנדיינטה במסגרת גביע ארגנטינאי. ולז סארספילד עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 30 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ולז סארספילד מארחת את אינדפנדיינטה במסגרת גביע ארגנטינאי. ולז סארספילד עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה ממוצע טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 120 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ולז סארספילד מארחת את אינדפנדיינטה במסגרת גביע ארגנטינאי. ולז סארספילד עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר , ולכן נראה כי הסיכוי של ולז סארספילד לנצח הוא לא רע.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ולז סארספילד מארחת את אינדפנדיינטה במסגרת גביע ארגנטינאי. ולז סארספילד עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעהשל תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ולז סארספילד מארחת את אינדפנדיינטה במסגרת גביע ארגנטינאי. ולז סארספילד עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה בית חוץ טוב יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 70 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ולז סארספילד במשחק יחסית לא קל מול אינדפנדיינטה , על פי מדדי עוצמה ממוצע ומדד מומנטום ממוצע היא צפויה לנצח.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ולז סארספילד במשחק שווה כוחות מול אינדפנדיינטה , אך מכיוון שולז סארספילד מארחת את המשחק יחד עם העובדה שמדדי המומנטום ממוצע ועוצמה ממוצע שלה טובים יותר , היא אמורה לרשום ניצחון.
    לכן ההמלצה להימור היא 1 עם רמת ביטחון של 60 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ולז סארספילד מארחת את אינדפנדיינטה במסגרת גביע ארגנטינאי. ולז סארספילד עם כל מדדי עוצמה ומומנטום ממוצעים טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 20 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ולז סארספילד מארחת את אינדפנדיינטה במסגרת גביע ארגנטינאי. ולז סארספילד עם כל מדדי עוצמה ומומנטום ממוצעים טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ולז סארספילד מארחת את אינדפנדיינטה במסגרת גביע ארגנטינאי. ולז סארספילד עם כל מדדי עוצמה ומומנטום ממוצעים טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ולז סארספילד מארחת את אינדפנדיינטה במסגרת גביע ארגנטינאי. ולז סארספילד עם כל מדדי עוצמה ומומנטום ממוצעים טובים יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה במשחקים שקבוצה מארחת עם מדדי עוצמה ומומנטום טובים יותר, ההמלצה להימור היא 2 עם רמת ביטחון של 270 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

  • ABCD

    ולז סארספילד מארחת את אינדפנדיינטה במסגרת גביע ארגנטינאי. ולז סארספילד עם מדד עוצמה כללי טוב יותר. מכיוון שהדמות מהמרת באופן קבוע על הפתעה של תיקו X במשחקים שקבוצה מארחת עם מדד עוצמה כללי טוב יותר, ההמלצה להימור היא X עם רמת ביטחון של 10 (רמת הביטחון נקבעת על פי תוצאות ההימור הקודמות שהיו)

יום שבת, תאריך 28 ספטמבר 2024. משחק בין ולז סארספילד לאינדפנדיינטה במסגרת הגביע ארגנטינאי.
משחק זה ניתן להימור סינגל.
ולז סארספילד נמצאת במומנטום חיובי מאוד עם רצף של 5 ניצחונות רצופים במשחקים האחרונים (נגד אסטודיאנטס לה פלטה,סן לורנצו,אינדפנדיינטה ריברדביה,אתלטיקו בראקס,קורדובה) כאשר מנגד אינדפנדיינטה עם רצף של 3 תיקו במשחקים האחרונים (נגד ארגנטינוס ג'וניורס,בלגראנו,ריבר פלייט).
במשחקים שנערכו בניהם לאחרונה ולז סארספילד ניצחה פעמיים ומנגד אינדפנדיינטה ניצחה 7 פעמים ו-6 פעמים סיימו הקבוצות בתיקו.

שם מדד מספר משחקים לחישוב מומנטום עוצמה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 6 2.33
סיכום כללי ולז סארספילד (10), אינדפנדיינטה (10) 7 1.80
סיכום בית חוץ ולז סארספילד (5), אינדפנדיינטה (5) 4 1.80
ראש בראש כללי ולז סארספילד (15) נגד אינדפנדיינטה (15) -4 -0.40
ראש בראש בית חוץ ולז סארספילד (8) נגד אינדפנדיינטה (8) -4 -0.25

מדדי מומנטום לפי קבוצה

שם מדד מספר משחקים לחישוב ולז סארספילד אינדפנדיינטה
ממוצע אחרונים ממוצע של (3) מחזורים אחרונים 7.00 1.00
סיכום כללי ולז סארספילד (10), אינדפנדיינטה (10) 8 1
סיכום בית חוץ ולז סארספילד (5), אינדפנדיינטה (5) 5 1
ראש בראש כללי ולז סארספילד (15) נגד אינדפנדיינטה (15) -2 2
ראש בראש בית חוץ ולז סארספילד (8) נגד אינדפנדיינטה (8) -2 2
סה"כחוץביתנתוני שעריםביתחוץסה"כ
32 18 14 מספר משחקים 15 14 29
19 9 10 נצחונות 4 5 9
7 4 3 תיקו 8 6 14
6 5 1 הפסדים 3 3 6
46 23 23 שערים שהבקיעו 12 11 23
23 18 5 שערים שספגו 12 8 20
17 7 10 מספר משחקים ששמרו על רשת נקייה 6 9 15
7 5 2 מספר משחקים שלא הבקיעו 6 6 12
סה"כחוץביתממוצעי שעריםביתחוץסה"כ
1.4 1.3 1.6 ממוצע שערים למשחק 0.8 0.8 0.8
0.7 1.0 0.4 ממוצע ספיגות למשחק 0.8 0.6 0.7
0.5 0.4 0.7 ממוצע רשת נקייה למשחק 0.4 0.6 0.5
0.2 0.3 0.1 ממוצע שלא הבקיעו למשחק 0.4 0.4 0.4
37" 34" 41" זמן ממוצע של הבקעת גול ראשון 41" 31" 36"
37" 36" 39" זמן ממוצע של ספיגת גול ראשון 32" 28" 30"
התפלגות זמני הבקעה
0-15
15-30
30-45
45-60
60-75
75-90
שם מדד מספר משחקים לחישוב מדד שערים מחזור אחרון
סיכום כללי ולז סארספילד (10), אינדפנדיינטה (10) 1.90 1
סיכום בית חוץ ולז סארספילד (5), אינדפנדיינטה (5) 2.10 2
ראש בראש כללי ולז סארספילד (15) נגד אינדפנדיינטה (15) 1.87 2
ראש בראש בית חוץ ולז סארספילד (8) נגד אינדפנדיינטה (8) 1.75 1
תאריך שעה 1 X 2
24/09/202415:051.902.553.00
25/09/202401:301.952.502.95
26/09/202418:401.902.553.00
26/09/202419:251.902.553.05
26/09/202420:301.852.553.10
27/09/202403:251.852.553.15
27/09/202404:551.852.553.20
27/09/202406:251.802.553.25
27/09/202408:501.852.503.30
27/09/202423:501.852.453.25
28/09/202400:001.902.453.20

ולז סארספילד

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
24/09/2024 ולז סארספילד נגד אסטודיאנטס לה פלטה נצחון 2 : 0
14/09/2024 סן לורנצו נגד ולז סארספילד ניצחון 0 : 1
31/08/2024 ולז סארספילד נגד אינדפנדיינטה ריברדביה נצחון 4 : 0
26/08/2024 אתלטיקו בראקס נגד ולז סארספילד ניצחון 0 : 5
17/08/2024 ולז סארספילד נגד קורדובה נצחון 1 : 0
11/08/2024 באנפילד נגד ולז סארספילד תיקו 2 : 2
07/08/2024 סן לורנצו נגד ולז סארספילד ניצחון 1 : 3
03/08/2024 ולז סארספילד נגד דיפנסה ג'סטיסיה נצחון 3 : 0
29/07/2024 סנטרל קורדובה נגד ולז סארספילד ניצחון 0 : 2
21/07/2024 ולז סארספילד נגד טאז'ראס דה קורדובה נצחון 3 : 0

אינדפנדיינטה

תאריך אירוע ליגה נ/ה/ת תוצאה
22/09/2024 אינדפנדיינטה נגד ארגנטינוס ג'וניורס גביע הליגה תיקו 0 : 0
14/09/2024 בלגראנו נגד אינדפנדיינטה גביע הליגה תיקו 1 : 1
01/09/2024 אינדפנדיינטה נגד ריבר פלייט גביע הליגה תיקו 0 : 0
29/08/2024 גודוי נגד אינדפנדיינטה גביע ארגנטינאי ניצחון 0 : 3
25/08/2024 ראסינג קלאב נגד אינדפנדיינטה גביע הליגה תיקו 0 : 0
17/08/2024 אינדפנדיינטה נגד רוסאריו סנטרל גביע הליגה נצחון 1 : 0
11/08/2024 אסטודיאנטס לה פלטה נגד אינדפנדיינטה גביע הליגה ניצחון 0 : 2
03/08/2024 אינדפנדיינטה נגד סן לורנצו גביע הליגה תיקו 0 : 0
27/07/2024 אינדפנדיינטה ריברדביה נגד אינדפנדיינטה גביע הליגה הפסד 1 : 0
24/07/2024 אינדפנדיינטה נגד אתלטיקו בראקס גביע הליגה תיקו 0 : 0

ולז סארספילד נגד אינדפנדיינטה

תאריך מפעל אירוע תוצאת משחק תוצאה
26/05/2024 גביע הליגה אינדפנדיינטה נגד ולז סארספילד תיקו 1 : 1
31/01/2024 גביע הליגה ולז סארספילד נגד אינדפנדיינטה אינדפנדיינטה 0 : 1
27/08/2023 גביע הליגה אינדפנדיינטה נגד ולז סארספילד אינדפנדיינטה 2 : 1
12/02/2023 גביע הליגה ולז סארספילד נגד אינדפנדיינטה תיקו 0 : 0
16/09/2022 גביע ארגנטינאי ולז סארספילד נגד אינדפנדיינטה אינדפנדיינטה 0 : 2
28/08/2022 גביע הליגה אינדפנדיינטה נגד ולז סארספילד תיקו 1 : 1
20/02/2022 גביע הליגה ולז סארספילד נגד אינדפנדיינטה תיקו 0 : 0
02/10/2021 גביע הליגה ולז סארספילד נגד אינדפנדיינטה תיקו 3 : 3
20/03/2021 גביע הליגה ולז סארספילד נגד אינדפנדיינטה ולז סארספילד 1 : 0
06/10/2019 גביע הליגה ולז סארספילד נגד אינדפנדיינטה ולז סארספילד 2 : 0
30/03/2019 גביע הליגה אינדפנדיינטה נגד ולז סארספילד אינדפנדיינטה 2 : 1
01/10/2017 גביע הליגה אינדפנדיינטה נגד ולז סארספילד אינדפנדיינטה 1 : 0
01/04/2017 גביע הליגה אינדפנדיינטה נגד ולז סארספילד תיקו 1 : 1
17/04/2016 גביע הליגה ולז סארספילד נגד אינדפנדיינטה אינדפנדיינטה 0 : 2
09/11/2015 גביע הליגה אינדפנדיינטה נגד ולז סארספילד אינדפנדיינטה 1 : 0

אנא המתן, המערכת אוספת נתונים.

יחסים מהעולם 2024-09-28 03:25

תצוגה של יחסים ושינויים שהיו ביחסים של ספקי מידע מהעולם עבור המשחק ולז סארספילד נגד אינדפנדיינטה.

תאריך שעה 1 X 2
26/09/2024 12:09 2.20 2.90 3.50
27/09/2024 20:42 2.15 2.90 4
27/09/2024 20:50 2.15 2.90 4
25/09/2024 12:42 2.20 2.88 3.75
27/09/2024 03:06 2.05 3 3.90
27/09/2024 03:12 2.05 3 3.90
27/09/2024 20:43 2.05 2.90 4
26/09/2024 16:40 2.12 2.83 3.94
26/09/2024 17:20 2.14 2.87 3.99
26/09/2024 17:41 2.12 2.91 3.97
26/09/2024 23:42 2.12 2.86 4.07
27/09/2024 00:13 2.03 2.95 4.22
27/09/2024 00:16 1.96 3 4.41
27/09/2024 00:17 2.07 2.78 4.45
27/09/2024 14:39 2.06 2.84 4.67
27/09/2024 19:22 2.09 2.83 4.55
27/09/2024 19:26 2.10 2.81 4.56
27/09/2024 20:31 2.17 2.80 4.32
27/09/2024 20:33 2.16 2.81 4.31
27/09/2024 20:47 2.18 2.83 4.18
27/09/2024 20:56 2.15 2.85 4.26
27/09/2024 20:57 2.16 2.86 4.22
 
 
 
 
 
 

הרשמה לניוזלטרס